صفحه کابینت

صفحه کابینت MDF سه سانتی

صفحه کابینت مغز MDF سه سانتی

صفحه کابینت MDF سه سانتی تولید شده با انواع مغز خام ایرانی و خارجی با مناسب ترین قیمت و به صورت عمده عرضه می شود.

نوشته های مشابه

صفحه کابینت سه سانتی به نوعی از صفحات با مغز ام دی اف خام گفته می شود. ضخامت دقیق این محصولات حدود ۳۲ میلیمتر است. در اصطلاح بازار به این محصولات ۳ سانتی گفته می شود. تولید این صفحات با استفاده از دو برش کامل واز ورق MDF خام انجام می شود. تولید به این شکل باعث می شود صفحه کابینت MDF سه سانتی وزن سبک تر و امکان تحمل وزن بیشتری داشته باشد. صفحه کابینت MDF سه سانتی مانند صفحات پنج سانتیمتری از دسته صفحات با ابعاد استاندارد می باشند. سایر ابعاد اندازه ها مانند صفحه کابینت با ضخامت ۷ سانت و غیره نیز بعنوان سایزهای سفارشی توسط کارخانه ها ساخته می شود.

طول این صفحات به صورت استاندارد ۴۱۰ سانتیمتر و عرض استاندارد آن ها ۶۰ سانتیمتر است. عرض سفارشی صفحه کابینت MDF سه سانتی و سایر ابعاد ۶۵ تا ۱۲۰ سانت و طول سفارشی از ۳۶۶ تا ۴۰۹ سانتیمتر می باشد. برای تولید این محصولات از انواع روکش و ام دی اف خام ایرانی و خارجی استفاده می شود.

عرضه مستقیم صفحه کابینت سه سانتی

برای خرید انواع صفحه کابینت مغز MDF با ضخامت و طول و عرض استاندارد و سفارشی با شماره های بخش فروش کارخانه تماس بگیرید. انواع صفحه کابینت با مغز ام دی اف و پلی وود توسط برین چوب عرضه می شود. تولیدات این برند را با استفاده از انواع مغز خام ایرانی و خارجی و برند هایی مانند پارس، آرین سینا، لیندا و غیره تولید می کنند. عرضه صفحه کابینت توسط کارخانه به صورت عمده و مستقیم است. به همین دلیل نرخ فروش محصولات مناسب ترین نرخ نسبت به قیمت فروش بازار است. برای اطلاع از لیست قیمت بر اساس نوع مغز خام و حجم سفارش همه روزه از ساعت ۸ الی ۱۶ با شماره های بخش فروش تماس بگیرید.

تماس با ما


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا