صفحه کابینت

صفحه کابینت مات

صفحه کابینت ام دی اف مات

صفحه کابینت مات به صورت عمده به فروش می رسد. عرضه انواع صفحه کابینت با روکش مات به مناسب ترین قیمت صورت می پذیرد.

نوشته های مشابه

صفحه کابینت مات مانند نوع دیگر این محصولات یعنی صفحات براق، دارای تنوع رنگ بالایی است. در حقیقت رنگ هر دوی این روکش ها دارای رنگ بندی و طرح های یکسانی هستند. چیزی که در این دو مدل تفاوت دارد روکش هایگلاس موجود در نوع براق است. این دو مدل صفحه کابینت اختلاف قیمت جزئی با یکدیگر دارند. در حقیقت نوع مات ارزان تر است. انتخاب و استفاده از بین این دو مدل کاملاٌ به نیاز و سلیقه خریداران بستگی دارد. برخی از طرح ها با روکش مات جلوه زیباتری دارند.

صفحه کابینت مات حساسیت کمتری در برابر ایجاد خط و خش دارند. در حقیقت این نوع صفحات روکش مقاوم تری دارد. در صورتی که از ام دی اف و یا متریال های دیگری با روکش مات برای تولید کابینت خود استفاده کرده اید می توانید از این نوع صفحه کابینت برای تکمیل آن استفاده کنید. به طور کلی صفحه کابینت ام دی اف مقاومت بالایی در برابر ضربه، خط و خش، وزن بالا و غیره دارد. استفاده از نوع غیر براق صفحه کابینت نیز بسیار راحت تر است.

خرید صفحه کابینت مات

برای خرید انواع صفحه کابینت می توانید با شماره های بخش فروش تماس بگیرید. بهترین صفحات تولید شده با ام دی اف و اچ پی ال درجه ۱ با مناسب ترین قیمت به فروش می رسد. عرضه این محصولات به صورت عمده و با تخفیفات ویژه صورت می گیرد. ارسال بار به صورت روزانه، در سریع ترین زمان و طبق زمانبندی اعلام شده در هنگام ثبت سفارش صورت می گیرد. برای ثبت سفارش می توانید همه روزه از ساعت ۸ الی ۱۶ با شماره های اعلام شده در سایت تماس بگیرید. مشاوران فروش این بخش اطلاعات لازم را در خصوص نحوه ثبت سفارش، لیست قیمت، زمان بندی ارسال و غیره در اختیار شما قرار خواهند داد.

تماس با ما


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا