صفحه کابینت

صفحه کابینت با مغز MDF

صفحه کابینت ضد آب با مغز MDF

صفحه کابینت با مغز MDF تولید شده با انواع مغز ایرانی و خارجی به فروش میرسد. عرضه این محصولات به صورت عمده و مستقیم و به مناسب ترین قیمت است.

نوشته های مشابه

صفحه کابینت ها دارای انواع مختلفی می باشند. این محصولات با انواع متریال چوب و سنگ طبیعی، PVC، پلی وود و سنگ و چوب ترکیبی و مصنوعی تولید می شوند. هر کدام از این مدلهای موجود در بازار دارای ویژگی های ظاهری و مقاومتی متفاوت و قیمت های مختلف هستند. صفحه کابینت با مغز MDF یکی از نمونه هیا پرفروش موجود در بازار کشور می باشد. این محصولات با استفاده متریال بسیار مناسبی تولید شده اند. مغز خام ام دی اف و روکش اچ پی ال مواد اصلی تشکیل دهنده صفحات مغز ام دی اف است. قیمت فروش این محصولات نسبت به سایر متریال و همچنین نسبت به ویژگی های مثبت خود محصولات بسیار مناسب است. روکش اچ پی ال این مصحولات ضد آب بوده و صفحات تولید شده مقاومت بالایی در برابر نفوذ حرارت، رطوبت و تحمل وزن بالا دارند.

کارخانه تولید صفحه کابینت با مغز MDF

برین چوب تولید کننده انواع صفحه کابینت با مغز های ام دی اف و پلی وود می باشد. این کارخانه محصولات خود را با استفاده از متریال درجه یک ایرانی و خارجی تولید میکند. انواع MDF برند های ایرانی مانند آرین سینا، لیندا، پارس و غیره در ساخت این محصولات به کار رفته اند. نمونه های تولید شده با ام دی اف خارجی نیز توسط برین چوب عرضه می شود. ابعاد صفحات مغز MDF این برند در دو گروه ابعاد استادارد و سایز سفارشی دسته بندی شده اند.

ابعاد صفحه کابینت

خرید صفحه کابینت به صورت عمده و مستقیم

برای خرید صفحه کابینت با مغز MDF به صورت مستقیم از کارخانه با شماره های بحخش فروش تماس بگیرید. عرضه مستقیم مصحولات با مناسب ترین قیمت از طریق تیم فروش کارخانه صورت می گیرد. لیست قیمت، تخفیفات ویژه بر اساس میزان سفارش، زمان بندی ارسال بار و اطلاعات دیگر از طریق تماس تلفنی با بخش فروش در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

تماس با ما


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا