صفحه کابینت

قیمت صفحه کابینت مغز MDF

قیمت به روز صفحه کابینت مغز MDF

قیمت صفحه کابینت مغز MDF ایرانی و خارجی همراه با تخفیف ویژه بر اساس حجم سفارش اعلام شد. برای خرید انواع صفحه کابینت مغز MDF تماس بگیرید.

نوشته های مشابه

انواع صفحه کابینت با مغز MDF ایرانی و خارجی عرضه می شود. هر کدام از این محصولات با قیمت های مختلف به فروش می رسند. تعیین قیمت صفحه کابینت مغز MDF به چند نکته بستگی دارد. اولین مورد نوع ام دی اف به کار رفته در ساخت است. از انواع مغز خام خارجی و ایرانی برای تولید این محصولات استفاده می کنند. نوع خارجی این ورقها به قیمت بالاتری به فروش می رسند. مغز های خام ایرانی نیز بر اساس میزان کفیتی و برند، نرخ فروش متفاوتی دارند. بعنوان مثال صفحه کابینت با مغز خام آرین سینا بیشترین فروش را در بازار داشته و قیمت فروش آن ها نیز بالاتر است.

کارخانه برین چوب تولید کننده انواع صفحه کابینت MDF و پلی وود است. تولیدات این برند با استفاده از متریال درجه یک ایرانی و خارجی تولید می شود. قیمت فروش این محصولات به علت عرضه مستقیم و عمده بسیار مناسب است. انواع صفحه کابینت با ابعاد سفارشی و استاندارد با برند برین چوب تولید می شود. ضخامت صفحات این برند ۳، ۵، ۷ . سایر سایزهای سفارشی است. طول صفحات برین چوب از ۳۶۶ تا ۴۱۰ سانتیمتر و عرض آن ها از ۶۰ تا ۱۲۰ سانتیمتر می باشد.

خرید صفحه کابینت

برای خرید و اطلاع از قیمت صفحه کابینت مغز MDF با شمار های بخش فروش مجموعه تماس بگیرید. قیمت فروش محصولات به صورت به روز و بر اساس نوع مغز به کار رفته، ابعاد و حجم سفارش صفحه کابینت از طریق تماس با این بخش در اختیار شما قرار خواهد گرفت. مشاوران فروش این بخش همه روزه از ساعت ۸ الی ۱۶ آماده پاسخگویی به سوالات همکاران و مشتریان گرامی می باشند. سفارشات شما پس از ثبت در این بخش در کوتاه ترین زمان تولید و به نقاط مختلف کشور ارسال خواهند شد.

تماس با ما


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا