صفحه کابینت

صفحه کابینت خام ایرانی

صفحه کابینت ام دی اف خام ایرانی

صفحه کابینت خام ایرانی تولید شده با انواع ام دی اف آرین سینا، پارس، لیندا و غیره با قیمت مناسب و به صورت عمده به فروش می رسد.

نوشته های مشابه

صفحه کابینت ام دی اف با خام ایرانی مناسب ترین قیمت فروش را در بین تمامی صفحات موجود در بازار دارد. به صورت کلی قیمت عرضه صفحات تولید شده با مغز ام دی اف و روکش ام دی اف مناسب تر از نمونه های تولید شده با سنگ و چوبهای طبیعی و یا پی وی سی است. اما نمونه هایی که با ترکیب متریال ایرانی تولید شده اند قیمت پایین تری نیز دارند. مغز های خام ایرانی در سالهای اخیر توسط کارخانه های مختلفی تولید میشوند. درجه کیفی این محصولات نیز در بازار رقابت پیشرفت بسیاری داشته است. برخی از ورق های ام دی اف ایرانی از نظر کیفی از نمونه های وارداتی نیز پیشی گرفته اند و با قیمت بسیار ارزان تر به فروش می رسند.

خرید عمده صفحه کابینت خام ایرانی

کارخانه برین چوب تولید کننده انواع صفحه کابینت ام دی اف و پلی وود می باشد. صفحات خام ام دی اف این برند با انواع ورق های ایرانی و خارجی تولید می شوند. انواع ورق خام ایرانی از برند های آرین سینا، پویا، لیندا، پارس و غیره در تولید این ورقها استفاده شده است.

تنوع رنگ و طرح صفحات این برند بسیار بالاست و با بیش از ۷۰ رنگ متنوع در دسته بندی های طرح چوب، طرح سنگ، ساده و غیره با روکش های مات، براق و برجسته تولید می شود. ابعاد صفحه کابینت برین چوب در دو گروه ابعاد استاندارد و سفارشی دسته بندی شده است.

ابعاد صفحه کابینت

برای خرید صفحه کابینت برند برین چوب به صورت عمده و مستقیم می توانید با شماره های تیم فروش کارخانه تماس بگیرید. کارشناسان فروش این بخش همه روزه از ساعت ۸ الی ۱۶ آماده راهنمایی مشتریان و همکاران گرامی در زمینه ثبت سفارشات هستند. لیست قیمت به روز محصولات، زمان بندی ارسال بار پس از ثبت سفارش، طرح تخفیف ویژه سفارشات عمده و اطلاعاتی از این دست از طریق تماس با بخش فروش در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

تماس با ما


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا