صفحه کابینت

لیست قیمت صفحه کابینت

لیست قیمت انواع صفحه کابینت

لیست قیمت صفحه کابینت اعلام شد. آخرین لیست قیمت صفحه کابینت کارخانه برین چوب شامل قیمت انواع صفحه کابینت میباشد.

نوشته های مشابه

در چند سال اخیر از متریال های متفاوتی بعنوان صفحه رویه کابینت استفاده می شود. اما همچنان صفحات تولید شده با مغز ام دی اف و روکش های اچ پی ال بیشترین میزان استفاده را در کشور دارند. این محصولات نسبت به کارایی و ویژگیهای مثبت فراوانی که دارند دارای قیمت بسیار مناسبی هستند. می توان گفت که نرخ فروش مناسب این محصولات خود از اصلی ترین دلیل های پرفروش بودن در بازار ایران و کشورهای همسایه میباشد. صفحه کابینت ام دی اف بسته به برند، مغزی و روکش به کار رفته، ابعاد و فاکتورهایی از این قبلی، لیست قیمت متفاوتی دارند.

سایز استاندارد صفحه کابینت با طول ۴۱۰ سانتیمتر و عرض ۶۵ سانتیمتر تولید می شوند. صفحه کابینت ۳ سانتی و صفحات ۵ سانتیمتری نیز مدلهایی با ضخامت استاندارد در بازار ایران هستند. معمولاً کارخانه های داخلی از انواع روکش و ام دی اف خام ایرانی و خارجی برای تولیدات خود استفاده می کنند. به همین علت برندهای مختلف لیست قیمت جداگانه ای برای هر نوع از محصولات خود ارائه می کنند. در لیست ارائه شده توسط این تولیدیها ممکن است نرخ فروش صفحه کابینت های سفارشی و یا مغز خارجی با نوع معمولی تفاوت داشته باشد.

لیست قیمت صفحه کابینت برین چوب

کارخانه برین چوب در زمینه تولید انواع صفحه کابینت ام دی اف فعالیت دارد. این مجموعه برای تولید محصولات خود از با کیفیت ترین متریال ایرانی و خارجی استفاده می کند. نرخ عرضه محصولات برند برین چوب نیز بسیار مناسب است. به دلیل تنوع ابعاد و مدل و همچنین تغییرات بسیار قیمت ها، ارائه یک لیست قیمت ثابت در تاریخ معیین امکان پذیر نیست. از همین رو برین چوب سیستم اعلام قیمت بر اساس تیراژ سفارش و ابعاد را برای مشتریان خود فراهم کرده است. خریداران گرامی می توانند برای اطلاع از آخرین لیست قیمت صفحه کابینت برین چوب همه روزه از ساعت ۸ الی ۱۶ با شماره های اعلام شده تماس بگیرند. مشاوران فروش این بخش آماده ارائه لیست قیمت محصولات، توضیحات لازم درباره ضمانت کیفیت کالا، نحوه مرجوع کردن کالا در صورت نارضایتی، نحوه دریافت امتیاز نمایندگی و غیره هستند.

تماس با ما


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا