صفحه کابینت

صفحه کابینت ام دی اف طرح کورین

صفحه کابینت ام دی اف با طرح کورین

صفحه کابینت ام دی اف طرح کورین به صرفه ترین و مناسب ترین جایگزین برای صفحات کورین گران قیمت است. این محصولات بسیار زیبا، ارزان، با کیفیت و مقاوم هستند.

نوشته های مشابه

صفحه کابینت های کورین و کوارتز یکی از جدیدترین و محبوب ترین صفحات بازار هستند. این محصولات جزو سنگ های مصنوعی محسوب می شوند. دارای چندین طرح در مدلهای سنگ بوده و جلوه بسیار زیبا دارند. همچنین این صفحات بسیار مقاوم هستند. اصلی ترین وژگی منفی این محصولات قیمت بسیار بالای آن ها است. نرخ فروش این محصولات به خصوص نمونه های با کیفیت تر وارداتی بسیار بالا است. ممکن است برخی از خریداران خواستار هزینه کردن مبلغ بالاییبرای بخش صفحه کابینت آشپزخانه نباشند. به همین دلیل باید نمونه با کیفیت و ارزان قیمت تری را جایگزین صفحه کابینت کورین کرد.

صفحه ام دی اف مدل کورین

صفحه کابینت مغز ام دی اف و روکش اچ پی ال یکی از صفحه کابینت های با کیفیت، مقاومت، زیبا و ارزان قیمت موجود در بازار می باشند. این محصولات تمامی ویژگی های مورد نیاز یک صفحه کابینت با کیفیت را دارا هستند. استفاده از مغزی ام دی اف باعث شده است تا وزن آن ها بسیار سبک باشد. همچنین روکش اچ پی ال به کار رفته در این محصولات ضد آب می باشند و مقاومت خوبی در برابر حرارت رطوبت و خط و خش دارد. صفحات ام دی اف دارای چندین طرح و مدل مختلف اعم از طرح سنگ، طرح چوب، ساده، کورین و غیره می باشند.

طرح کورین از جدیدترین مدلهای تولید شده توسط برین چوب است. برین چوب صفحه کابینت مغز ام دی اف را با روکش های اچ پی ال طرح کورین تولید و عرضه می کند. این مدلها شامل چندین طرح زیبا با تن های رنگی سرد و گرم و رگه های بزرگ و کوچک است. استفاده از صفحه کابینت ام دی اف طرح کورین برای مواردی که می خواهید با هزینه بسیار مناسب جلوه زیبایی به محیط آشپزخانه ببخشید بسیار مناسب است. در این بخش چند نمونه از طرح های اچ پی ال طرح کورین اضافه شده است.

صفحه کابینت طرح کورین سامان یولی
صفحه کابینت طرح کورین سفید شنی
صفحه کابینت طرح کورین کالباسی

محصولات برین چوب علاوه بر داشتن زیبایی و طراحی های متنوع از کیفیت بالایی نیز برخوردار هستند. مواد اولیه به کار رفته در ساخت صفحه کابینت ام دی اف برین چوب از مرغوب ترین نمونه های ایرانی و خارجی می باشد. هر کدام از صفحه کابینت های این برند به صورت مجزا دارای شناسنامه و بارکد محصول هستند. با استفاده از این کدها شما می توانید در صورت بروز هر گونه نارضایتی از کیفیت تولید نسبت به مرجوع کردن کالای خریداری شده اقدام نمایید. برای اطلاع از قیمت ها،شرایط ثبت سفارش و دریافت کاتالوگ رنگ بندی کامل تماس بگیرید.

تماس با ما


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا