ام دی اف 3 میل

کارخانه سه میل پرینتی

کارخانه سه میل سفید پرینتی

کارخانه سه میل پرینتی در استان اردبیل فعالیت خود را آغاز کرد. این کارخانه محصولات خود را با بالاترین کیفیت و با برند برین چوب به بازار عرضه میکند.

نوشته های مشابه

ورق ام دی اف سه میل یکی از ابعاد پر مصرف MDF در ایران میباشد. این محصولات در ایران چندین نوع مختلف دارند. نوع رنگی این محصولات معمولا به روش روکش زنی و ملامینه سازی تولید می شوند. بیشترین آمار استفاده از ورق سه میل در ایران مربوط به رنگ سفید است. رنگ سفید نیز بیشتر در ایران از طریق پرینت زنی ساخته می شوند. معمولاً MDF سه میل پرینتی کارخانه های ایرانی فقط در رنگ سفید تولید می شود. ورقهای پرینتی همانطور که از نام آن ها نیز مشخص است به وسیله پرینت کردن یک لایه رنگ روکش مخصوص بر روی ورق ام دی اف خام ساخته می شوند. در مرحله بعدی پس از خشک شدن روکش پرینتی، یک لایه UV بر روی این محصول اضافه می شود. این لایه استحکام و ماندگاری رنگ را چندین برابر می کند.

کارخانه سه میل پرینتی سفید برین چوب

کارخانه برین چوب یکی از تولید کنندگان انواع فرآورده های ام دی اف از جمله ورق سه میل پرینتی می باشد. برین چوب بزرگترین مرکز تولید سه میل پرینتی در شمالغرب کشور است. تولیدات این برند با استفاده از بهترین متریال درجه یک ایرانی و خارجی ساخته میشوند. خطوط تولید کارخانه نیز مجهز به آخرین تکنولوژی روز دنیا است. خروجی مواد اولیه مرغوب و تولید در خطوط پیشرفته محصولی با درجه کیفی بسیار بالا می باشد. سه میل پرینتی سفید برین چوب از نظر کیفیت کار، قیمت مناسب، بسته بندی و پالت بندی اصولی و مطمئن و غیره در میان برندهای ایرانی بی نظیر است. برای خرید عمده سه میل پرینتی برند برین چوب از سراسر کشور می توانید با شماره های بخش فروش مجموعه تماس بگیرید. مشاوران فروش این بخش اطلاعات لازم را درباره لیست قیمت به روز و زمان بندی ارسال بار در اختیار شما قرار خواهند داد.

تماس با ما


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا