صفحه کابینت

صفحه کابینت یک لب

صفحه کابینت ام دی اف یک لب

صفحه کابینت یک لب برای استفاده در بخش هایی که یک سمت کار آزاد و سمت دیگر به سمت بخش بسته یا دیوار است بسیار مناسب است.

نوشته های مشابه

صفحه کابینت ام دی اف

محبوبیت استفاده از صفحه کابینت ام دی اف در ایران چندین دلیل مختلف دارد. تنوع مدل، تنوع طرح و رنگ، قیمت مناسب و غیره از جمله نکات مثبتی هستند که می توان درباره این محصول نام برد. روکشهای اچ پی ال مورد استفاده در ساخت این محصولات دارای طرح های چوبی، ساده، فانتزی و غیره هستند. اکثر این طرحهای این روکشها نیز دارای دو نوع مات و براق میباشند. سایز بندی استاندارد این محصولات ۴ متر و ۱۰ سانت در ۶۰ سانتیمتر است. صفحات در این ابعاد و در دو مدل یک لب و دولب تولید میشوند.

صفحه ام دی اف تک لب

صفحه تاپس یک لب نوعی از مدلهای پر استفاده در ایران می باشد. این نوع از صفحات کابینت در انواع سایزهای ۳ سانتی و ۵ سانتی و یا ابعاد سفارشی تولید می شوند. در پروسه تولید این مدل از صفحات تاپس فقط یکی از لبه های طولی آن ها روکش زنی شده و گرد می شود. معمولاً صفحه کابینت یک لب را برای میزکار کابینتهایی که یک سمت آن رو به دیوار بوده و بسته است و یا فضاهای این چنینی به کار می برند. قیمت فروش صفحات تاپس یک لب معمولا بین ۲۰ تا ۳۰ تومان از نوع دو لب ارزان تر است.

به غیر از روکش زنی یکطرفه، این محصولات تفاوتی با مدل های دیگر ندارند. درجه خمیدگی لبه های روکش خورده این محصول نیز ممکن است از ردیوس ۲ تا ۸ متغیر و متفاوت باشد. تولیدی های مختلف ردیوسهای متفاوتی را از صفحه کابینت یک لب را عرضه می کنند. مدلهای متنوع از این نوع از صفحات در تمامی شهر های ایران خرید و فروش می شود. برای تهیه انواع صفحه کابینت یک لب با مغز ایرانی و خارجی می توانید با شماره های اعلام شده تماس بگیرید.

تماس با ما


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا