صفحه کابینت

صفحه کابینت MDF طرح کورین

صفحه کابینت MDF طرح کورین جدید

صفحه کابینت MDF طرح کورین از جدیدترین کدهای افزوده شده به سمپل رنگ بندی صفحات ام دی اف هستند. این صفحات شامل انواع رنگهای تیره و روشن هستند.

نوشته های مشابه

صفحه کابینت های کورین یکی از ترندهای طراحی داخلی دکوراسیون و از جدیدترین متریال موجود در بازار می باشند. این محصولات دارای تنوع رنگ بالا و طرح های زیبا هستند. برندهای ایرانی و خارجی مختلفی از صفحات کورین در بازار وجود دارد. اصلی ترین نکته منفی درباره این صفحات قیمت فروش بسیار بالای آن هاست. برند های خارجی با کیفیت بالا در بازار کمیاب بوده و قیمت آن ها نیز بسیار بالاست. صفحه کابینت MDF طرح کورین به صفحه کابینت های مغز ام دی اف که با طرح های سنگ و شنی و غیره تولید شده اند گفته می شوند. این محصولات با استفاده از روکش ضد آب اچ پی ال و مغز ام دی اف سبک و مقاوم ساخته می شوند.

قیمت فروش مناسب صفحه کابینت MDF کورین در کنار طرحهای بسیار زیبا و همچنین ضد آب بودن صفحات باعث شده است تا این مدل از صفحات آمار فروش بالایی داشته باشند. برخی از صفحه کابینت های MDF که در بازار به عنوان صفحه طرح کورین شناخته می شوند شامل موارد زیر هستند.

صفحه کابینت طرح کورین کرم شنی

هر کدام از این طرح ها با دو نوع روکش مات و براق تولید می شوند. صفحه کابینت های ام دی اف طرح کورین و به طور کلی صفحات طرح سنگ کاربرد بسیاری در طراحی کابینت های سبک ساده، کلاسیک، مدرن، ممبران و غیره دارند.

خرید صفحه طرح کورین

برای خرید انواع صفحه کابینت MDF طرح کورین با شماره های بخش فروش کارخانه تماس بگیرید. به غیر از صفحات مغز MDF، صفحات تولید شده با مغز ضد آب پلی وود نیز در این مرکز تولید و عرضه می شود. اطلاعات لازم در خصوص لیست قیمت محصولات، شرایط ثبت سفارش، شرایط اخذ نمایندگی فروش و غیره از این طریق در اختیار شما قرار خواهد گرفت. مشاوران فروش این بخش همه روزه از ساعت ۸ الی ۱۶ آماده ارائه اطلاعات مورد نیاز به شمتریان و همکاران گرامی می باشند.

تماس با ما


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا