صفحه کابینت

ضخامت صفحه کابینت استاندارد

ضخامت صفحه کابینت ابعاد استاندارد

ضخامت صفحه کابینت استاندارد تولید شده در کشور ۳ و ۵ سانتیمتر است. صفحاتی با ضخامت بیشتر از ابعاد استاندارد نیز بصورت سفارشی تولید می شوند.

نوشته های مشابه

صفحه کابینت با ابعاد استاندارد شاما چند نوع صفحه کابینت است. این محصولات در ابعاد زیر عرضه می شوند:

  • ضخامت ۳ سانتی و ۵ سانتی
  • طول ۴۱۰ سانتیمتر
  • عرض ۶۰ سانتیمتر

ابعاد استاندارد صفحه کابینت نیز به صورت زیر است:

  • طول ۳۶۶ تا ۴۰۹
  • عرض ۶۵ تا ۱۲۰
  • ضخامت ۶، ۷ و بالاتر

صفحه کابینت های استاندارد به صفحاتی گفته می شود که با ابعاد معمول ساخته شده و در تولید کابینت استفاده می شود. این ابعاد طبق اندازه هایی که در ساخت کابینت تعیین شده است ساخته می شوند. در صورتی که نیاز به خرید صفحه کابینت با اندازه هایی به غیر از ضخامت صفحه کابینت استاندارد دارید می توانید سفارش تولید را در مراکزی که امکان ساخت صفحه کابینت با ابعاد سفارشی دارند ثبت نمایید.

خرید صفحه کابینت

برای خرید صفحه کابینت با انواع صخامت استاندارد و ضخامت های سفارشی می توانید با شماره های بخش فروش کارخانه تماس بگیرید. تولیدات این کارخانه با استفاده از انواع مغز ام دی اف خام، مغز پلی وود و روکش های اچ پی ال درجه یک ایرانی و خارجی تولید می شوند. قیمت فروش این محصولات بسیار مناسب بوده و فروش آن ها به صورت عمده صورت می گیرد. عرضه خرده این محصولات از طریق نمایندگی های پخش فعال در سراسر کشور انجام می شود.

رنگ بندی محصولات کارخانه برین چوب در هر دو گروه ابعاد سفارشی و ابعاد استاندارد تکمیل می باشد. صفحه کابینت های این برند با تمامی طرح های موجود در سمپل رنگ بندی محصولات تولید می شوند. برای خرید این صفحات و یا اطلاع از قیمت فروش می توانید با مشاوران بخش فروش در تماس باشید. لیست قیمت به روز محصولات، زمان بندی ارسال بار پس از ثبت سفارش و اطلاعاتی از این قبیل از این طریق در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

تماس با ما


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا