صفحه کابینت

خرید عمده صفحه کابینت ایرانی

خرید عمده و مستقیم صفحه کابینت ایرانی

خرید عمده صفحه کابینت ایرانی از طریق تیم فروش کارخانه آغاز شد. برای خرید عمده صفحه کابینت به صورت مستقیم با قیمت مناسب تماس بگیرید.

نوشته های مشابه

کارخانه برین چوب تولید کننده انواع صفحه کابینت ضد آب ایرانی می باشد. تولیدات این کارخانه با درجه کیفی بالا و انواع متریال ایرانی و خارجی ساخته می شوند. عرضه این محصولات به صورت عمده و یا خرده با مناسب ترین قیمت توسط نمایندگی های پخش سراسر کشور و یا به صورت مستقیم صورت می گیرد. روکش اچ پی ال به کار رفته در ساخت این محصولات اچ پی ال ضد آب است. این رویه خاصیت مقاومت در برابر رطوبت و حرارت بالا به صفحات می دهد. رنگ بندی این روکش ها بسیار بالا بوده و در انواع طرح های متنوع و جدید تولید می شوند. انواع صفحه کابینت با طرح سنگ، طرح کورین، طرح چوب، شنی، ساده و غیره با استفاده از اچ پی ال تولید میشود.

صفحه کابینت برند برین چوب از نظر مغز خام اصلی شامل دو مدل مغز ام دی اف و مغز پلی وود ضد آب است. تولید این محصولات با استفاده از انواع پلی وود و ام دی اف ایرانی و خارجی با درجه کیفی بالا صورت می گیرد. قیمت فروش هر مدل بسته به ابعاد و متریال به کار رفته و تیراژ سفارش متفاوت خواهد بود. ابعاد صفحه کابینت این برند شامل دو گروه سایزهای استاندارد و ابعاد سفارشی است.

خرید صفحه کابینت عمده

جهت ثبت سفارش خرید عمده صفحه کابینت ایرانی می توانید با شماره های بخش فروش کارخانه تماس بگیرید. کارشناسان فروش این بخش آماده ارائه اطلاعات در رابطه با قیمت خرید عمده و خرده محصولات، زمان بندی ارسال بار، شرایط دریافت امتیاز نمایندگی پخش و غیره به مشتریان و همکاران گرامی میباشند. سفارشات شما پس از ثبت در کوتاه ترین مدت و طبق زمان بندی اعلام شده در هنگام ثبت سفارش خرید به نقاط مختلف کشور ارسال خواهد شد. ساعات پاسخگویی بخش فروش کارخانه همه روزه از ساعت ۸ الی ۱۶ می باشد.

تماس با ما


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا