صفحه کابینت

خرید صفحه کابینت ۵ سانتی

خرید صفحه کابینت ام دی اف 5 سانتی

خرید صفحه کابینت ۵ سانتی با برند برین چوب با مناسبترین قیمت از طریق نمایندگیهای پخش و یا به صورت مستقیم از طریق تیم فروش کارخانه صورت میگیرد.

نوشته های مشابه

صفحه کابینت ۵ سانتی به صفحات با مغز ام دی اف گفته می شود که از اتصال دو ورق کامل ام دی اف ۱۶ میل و یک ردیف قید تولید می شود. ضخامت دقیق این صفحات ۴۸ میلیمتر می باشد که در اصطلاح بازار چوب و ام دی اف به این نوع صفحات صفحه ۵ سانتیمتری می گویند. این نوع صفحات از گروه صفحه با ابعاد استاندارد است. کارخانه های ایرانی مختلف این محصولات را با مدلهای یک لب گرد، دو لب گرد، طول عرض استاندارد و ابعاد سفارشی تولید می کنند. خرید صفحه کابینت ۵ سانتی به قیمت های مختلف صورت می گیرد. متریال به کار رفته در تولید، ابعاد و مدل صفحات تاثیر مستقیم بر نرخ فروش این محصولات دارد.

خرید صفحه کابینت ۵ سانتی عمده و مستقیم

کارخانه برین چوب تولید کننده انواع ام دی اف ۳ میل، صفحه کابینت پلی وود و صفحات مغز ام دی اف می باشد. تولیدات این برند با استفاده از انواع متریال ایرانی و خارجی صورت می گیرد. خطوط ساخت کارخانه مجهز به آخرین تکنولوژی روز دنیا بوده و خروجی استفاده از مواد با کیفیت و تولید در این خطوط، محصولاتی با درجه کیفی بالا است. فروش این محصولات به صورت عمده مستقیم و با تماس با شماره های بخش فروش کارخانه امکان پذیر است. خرید صفحه کابینت ۵ سانتی و ۳ سانتی به صورت خرده نیز از طریق نمایندگی های فروش فعال در سراسر کشور صورت می گیرد.

برای اطلاع از قیمت فروش های عمده محصولات و یا اطلاع از لیست نمایندگی های فعال کشور برای خرید خرده با شماره های بخش فروش مجموعه تماس بگیرید. مشاوران فروش این بخش اطلاعات اولیه را در خصوص شرایط ثبت سفارش، زمان بندی ارسال بار، تخفیات ویژه فصل و غیره را در اختیار شما قرار خواهند داد. ساعات پاسخ گویی بخش مشاوره فروش همه روزه از ساعت ۸ الی ۱۶ می باشد.

تماس با ما


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا