صفحه کابینت

قیمت صفحه کابینت طرح سنگ

قیمت فروش صفحه کابینت طرح سنگ

قیمت صفحه کابینت طرح سنگ اعلام شد. انواع صفحه کابینت ام دی اف با مغز ایرانی و خارجی و طرح سنگ با قیمت نمایندگی عرضه می شود.

نوشته های مشابه

صفحه کابینت با طرح سنگ در چند سال اخیر بیشترین میزان فروش را در کشور داشته است. استفاده از سنگ طبیعی بعنوان بخش رویه کانتر آشپزخانه از سالهای گذشته نیز رواج داشته است. اما به کارگیری متریال دیگر با این طرح و نقش نیز در چند سال گذشته با استقبال خوبی رو به رو بوده است. یکی از متریال پرفروش در ایران صفحه کابینت ام دی اف است. این محصولات با قیمت بسیار مناسبی به فروش می رسند. روکش ضد آب دارند. تنوع سایز و طرح بالایی دارند. دسته بندی طرح سنگ این نوع صفحات از محبوبترین صفحات دارای قیمت فروش مناسب و کیفیت بالا در کشور است.

صفحه کابینت طرح سنگ تیره
صفحه کابینت طرح سنگ تیره
صفحه کابینت طرح سنگ تیره

قیمت صفحه کابینت طرح سنگ برخلاف سایر متریال مانند سنگهای طبیعی، کورین، کوارتز و غیره بسیار مناسب است. در سمپل رنگ بندی صفحه کابینت ام دی اف انواع مدلهای سنگی با رنگ های تیره و روشن با تناژ گرم و سرد خنثی وجود دارد.

صفحه کابینت سیروس مرمر
صفحه کابینت کرم مرمر
صفحه کابینت سیروس طرح مرمر

طرحهای بالا نمونه هایی از صفحه کابینت ام دی اف با طرح سنگ هستند. هر کدام از این طرحها با انواع روکش مات و براق تولید می شوند. عرض استاندارد این صفحات ۶۰ سانتیمتر و طول آن ها ۴۱۰ سانتیمتر است. در صورت نیاز به تهیه صفحاتی با ابعاد دیگر می توانید سفارش تولید صفحه کابینت با ابعاد سفارشی را ثبت نمایید.

خرید صفحه کابینت طرح سنگ

برای خرید صفحه کابینت ام دی اف و پلی وود با طرح سنگ به قیمت نمایندگی می توانید با شماره های بخش فروش کارخانه تماس بگیرید. مشاوران فروش همه روزه از ساعت ۸ الی ۱۶ آماده ارائه اطلاعات مورد نیاز به مشتریان و همکاران گرامی هستند. اطلاعات مورد نیاز از جمله قیمت صفحه کابینت طرح سنگ، شرایط خرید صفحات با ابعاد سفارشی، زمان بندی ارسال بار و غیره از این طریق در اختیار شما قرار خواهد گرفت. سفارشات شما پس از ثبت در بخش فروش در کوتاه ترین زمان به هر نقطه از کشور ارسال خواهد شد.

تماس با ما


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا