صفحه کابینت

صفحه کابینت کرم شنی

صفحه کابینت ضد آب کرم شنی

صفحه کابینت کرم شنی از رنگ های روشن سمپل صفحات ام دی اف است. طرح کرم شنی مات و براق با ابعاد سفارشی و استاندارد تولید و عرضه می شود.

نوشته های مشابه

صفحه کابینت دارای انواع مختلفی است. صفحات مغز ام دی اف به دلیل داشتن ویژگی های بسیار کاربردی از نمونه های پر استفاده ایران می باشد. این محصولات دارای وزن سبک، قیمت مناسب، کیفیت و مقاومت بالا، تنوع سایز، روکش ضد آب و رنگ بندی زیبا و متنوع می باشند. روکش های اچ پی ال به کار رفته در این محصولات از جنس اچ پی ال مخصوص است که عایق رطوبت و حرارت است. این روکش ها در تنوع طرح بالایی تولید می شوند. هر کدام از رنگ های این نوع رویه معمولا با دو مدل مات و براق عرضه می شوند.

یکی از رنگ های زیبا و پر استفاده این صفحات در ایران صفحه کابینت کرم شنی می باشد. این صفحه کابینت دارای ترکیب رنگ بسیار زیبا و متناسب است. کرم شنی را می توان با انواع رنگ ها در سبک های کاری مختلفی به کار برد.

صفحه کابینت طرح کورین کرم شنی

خرید عمده صفحه کابینت کرم شنی

برای خرید انواع صفحه کابینت ام دی اف با قیمت مناسب و کیفیت بالا می توانید با شماره های بخش فروش کارخانه تماس بگیرید. فروش انواع صفحات ضد آب با تنوع طرح و سایز به مناسب ترین قیمت صورت می گیرد. صفحه کابینت کرم شنی برین چوب با دو روکش مات و براق در دو سایز استاندارد و سفارشی تولید می شود. عرضه مستقیم محصولات به صورت عمده و با قیمت مناسب انجام می شود. جهت مشاهده سایر رنگ و طرح های صفحه کابینت ها می توانید فایل پی دی اف سمپل را از بخش کاتالوگ رنگ بندی مشاهده کنید.

برای خرید محصولات و یا اطلاع از شرایط اخذ امتیار نمایندگی می توانید با شماره های بخش فروش مجموعه تماس بگیرید. مشاوران فروش این بخش همه روزه از ساعت ۸ الی ۱۶ آماده ارائه راهنمایی های لازم در خصوص شرایط فروش می باشند. سفارشات شما پس از ثبت در این بخش در کوتاه ترین زمان به نقاط مختلف کشور ارسال خواهد شد.

تماس با ما


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا