صفحه کابینت

روکش صفحه کابینت ام دی اف

روکش ضد آب صفحه کابینت ام دی اف

روکش صفحه کابینت ام دی اف از جنس اچ پی ال می باشد. این روکش ضد آب بوده و انواع صفحه کابینت با تنوع رنگی بالا با این روکش تولید می شود.

نوشته های مشابه

صفحه کابینت ام دی اف در حال حاضر پر فروش ترین نوع صفحه در کشور است. این محصول دارای چند ویژگی بسیار مهم و کاربردی است. وزن سبک، روکش ضد آب، تنوع طرح و رنگ، امکان ساخت در ابعاد و مدلهای گوناگون، قیمت بسیار مناسب و غیره از ویژگی های مثبت این محصولات می باشد. روکش صفحه کابینت ام دی اف از جنس اچ پی ال می باشد. اچ پی ال لایه ترکیبی بسیار با دوام و ضد آب است. ضخامت های مختلف این رویه ها برای استفاده در تولیدات مختلفی مانند رویه های درب و غیره به کار می رود. ضخامت مخصوص با ویژگی های مقاومتی صفحه کابینت نیز وجود دارد.

روکش صفحه کابینت ام دی اف یا همان HPL مزیت های بسیاری به صفحات اضافه می کند. این روکش ها در برابر نفوذ رطوبت و حرارت مقاوم هستند. با به کارگیری این رویه ها صفحات کابینت تولید شده کاملا ضد آب و عایق خواهند بود. همچنین این صفحات با انواع رنگ بندی متنوع و زیبا تولید می شوند. انواع HPL با تنوع رنگ و طرح بالا وجود دارد. صفحه کابینت تولید شده با اچ پی ال در انواع طرح های سنگ، چوب، ساده، شنی، کتان و غیره عرضه می شود.

خرید صفحه کابینت اچ پی ال

کارخانه برین چوب تولید کننده انواع صفحه کابینت با مغز ام دی اف و پلی وود است. روکش به کار رفته در تمامی این صفحات از جنس اچ پی ال می باشد. تنوع رنگی این محصولات را می توانید از طریق کاتالوگ رنگ صفحه کابینت برین چوب مشاهده کنید. برای خرید صفحه کابینت این برند می توانید با شماره های اعلام شده در همین صفحه تماس بگیرید. مشاوران فروش این بخش اطلاعات لازم را در خصوص قیمت فروش محصولات و غیره در اختیار شما قرار خواهد داد.

تماس با ما


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا