صفحه کابینت

قیمت صفحه کابینت تک لب

قیمت فروش صفحه کابینت تک لب

قیمت صفحه کابینت تک لب اعلام شد. انواع صفحه کابینت ام دی اف تک لب با مغز ام دی اف ایرانی و خارجی با قیمت مناسب عرضه می شود.

نوشته های مشابه

صفحه کابینت دارای انواع مختلفی است. این محصولات را می توان از نظر طرح و رنگ، ابعاد و مدل و مواردی از این دست در گروه های مختلفی دسته بندی کرد. یکی از فاکتورهای مهم دسته بندی صحه کابینت تک لب یا دو لب بودن آن است. صفحه کابینت را معمولا با دو مدل تک لب و یا ۲لب تولید می کنند. نوع یک لب این محصولات برای استفاده در بخشهایی که یک سمت کابینت و میز کار به دیوار اتصال پیدا می کند مناسب است. این محصولات با دو ضخامت استاندارد ۳ و ۵ سانتی ساخته می شوند. ابعاد استاندارد آن ها طول ۴۱۰ و عرض ۶۵ سانتیمتری است. ابعاد سفارشی و ویژه این محصولات نیز از طول ۳۶۶ شروع می شود. برای عرض سفارشی نیز امکان تولید از ۶۵ سانت تا ۱۲۰ سانتیمتر وجود دارد.

قیمت صفحه کابینت تک لب از قیمت عرضه انواع صفحه کابینت دو لب پایین تر است. البته این اختلاف قیمت جزئی است. قیمت اصلی و تفاوت قیمت اصلی را نوع متریال به کار رفته در ساخت هر صفحه کابینت با هر نوع و هر مدل ایجاد می کند. مغز ام دی اف ایرانی و خارجی تفاوت قیمت نسبتا زیادی با یکدیگر دارند.

خرید صفحه کابینت تک لب

برای خرید انواع صفحه کابینت با مغز ام دی اف و پلی وود با شماره های بخش فروش کارخانه تماس بگیرید. مشاوران این بخش اطلاعات لازم را در خصوص قیمت صفحه کابینت تک لب و دولب و شرایط ثبت سفارش در اختیار شما قرار خواهند داد. سفارشات شما با ابعاد سفارشی و یا سایز سفارشی با استفاده از بهترین متریال درجه یک ایرانی و یا خارجی تولید خواهد شد. ارسال بار به نقاط مختلف کشور در کوتاه ترین مدت و طبق زمان بندی اعلام شده در هنگام ثبت سفارش صورت خواهد گرفت.

تماس با ما


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا