صفحه کابینت

شرکت تولید صفحه کابینت

شرکت تولید انواع صفحه کابینت

شرکت تولید صفحه کابینت ام دی اف محصولات خود را با کیفیت درجه یک و با قیمت مناسب و به صورت عمده به فروش می رساند.

نوشته های مشابه

انواع صفحه کابینت شرکتی در بازار با برند های مختلف به فروش می رسند. بیشترین آمار فروش در بین انواع صفحه کابینت در بازار مربوط به صفحات با مغز ام دی اف است. این صفحات با استفاده از مغز ام دی اف خام و روکش اچ پی ال تولید می شوند. قیمت این محصولات بسیار مناسب تر از سایر نمونه های سنگ و چوب بازار بوده و از کیفیت بالایی نیز برخوردار می باشند. تنوع طرح و رنگ و تولید در ابعاد متنوع نیز از دیگر ویژگی هایی است که باعث می شود صفحه کابینت شرکتی با مغز ام دی اف بیشترین میزان فروش را در بین صفحات بازار داشته باشد.

یکی از بزرگترین تولید کنندگان انواع صفحه کابینت شرکت برین چوب می باشد. این تولیدی واقع در استان اردبیل بوده و در شهرهای مختلف کشور نمایندگی فروش فعال دارد. صفحه کابینت های این کارخانه با استفاده از انواع مغز ام دی اف خام از برند های ایرانی و خارجی تولید می شود. روکش اچ پی ال به کار رفته در تولید این محصولات نیز بهترین برند ایرانی با کیفیت درجه یک و تنوع رنگی بالا می باشد. صفحه کابینت های برند برین چوب در دو سایز سفارشی و استاندارد و با انواع ردیوس های گرد و لبه تیز تولید می شوند.

خرید صفحه کابینت شرکت برین چوب

برای خرید انواع صفحات از شرکت تولید صفحه کابینت برین چوب با شماره های اعلام شده در همین سایت تماس بگیرید. فایل کامل رنگ بندی صفحه کابینت را از بخش کاتالوگ رنگ بندی دانلود کنید. مشاوران فروش این بخش همه روزه از ساعت ۸ الی ۱۶ آماده ارائه اطلاعات مورد نیاز به مشتریان گرامی هستند. اطلاعات بیشتر درباره محصولات، قیمت فروش انواع صفحه کابینت شرکت، شرایط اخذ نمایندگی فروش، زمان بندی ارسال بار و غیره از این طریق در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

تماس با ما


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا