صفحه کابینت

قیمت صفحه کابینت HPL

قیمت صفحه کابینت با روکش HPL

قیمت صفحه کابینت HPL تولید شده با متریال درجه یک در انواع ایعاد و طرح های مختلف اعلام شد. این محصولات به صورت عمده و خرده به فروش می رسند.

نوشته های مشابه

روکش HPL یکی از متریال اصلی ساخت صفحه کابینت های ام دی اف و پلی وود است. این صفحات با نام هایی مانند صفحه کابینت ام دی اف، صفحه ضد آب پلی وود و صفحات HPL نیز شناخته می شوند. اصلی ترین ویژگی این نوع روک ها مقاومت بالای آن ها در برابر نفوذ آب و رطوبت است. این گزینه فاکتور بسیار مهمی برای متریال صفحه کابینت آشپزخانه می باشد. زیرا این بخش از کابینت ممکن است به طور مکرر با آب، واد غذایی و مواد شوینده در ارتباط باشد. تنوع رنگ و طرح روکش اچ پی ال نیز بسیار بالا است. این دو مورد از اصلی ترین دلایل استفاده زیاد این محصولات در صفحه تاپس های مغز پلی وود و ام دی اف است.

قیمت صفحات تولید شده با رویه HPL نیز بسیار مناسب می باشد. کارخانه های ایرانی متعددی ورقهای MDF، PLY WOOD و روکش HPL را با کیفیت های گوناگون تولید می کنند. موجود بودن مواد اولیه ایرانی در بازار نیز تاثیر بسیار زیادی در قیمت مناسب این محصولات داشته است. قیمت فروش این صفحات از تمامی نمونه های دیگر موجود در بازار مانند کورین، کوارتز، سنگ طبیعی و چوب طبیعی مناسب تر است. این در حالی است که ویژگی های مقاومتی و تنوع طرح و سایز این محصولات نیز از نمونه های نام برده شده بالا تر است.

بهترین صفحه کابینت hpl ایرانی

کارخانه برین چوب تولید کننده انواع صفحه کابینت hpl در کشور است. در ساخت صفحه کابینتهای این برند از انواع متریال با کیفیت ایرانی و خارجی استفاده شده است. برین چوب برای کسب رضایت حداکثری از سوی مشتریان خود همواره سعی کرده است تا بالاترین کیفیت را با مناسب ترین قیمت به بازار عرضه کند. لیست قیمت انواع صفحات کابینت hpl را می توانید از طریق تماس با شماره های بخش فروش تهیه کنید. لیست قیمت به روز شامل نرخ فروش انواع صفحه کابینت با ابعاد استاندارد و سایز سفارشی در تیراژهای مختلف است. همچنین اطلاعات مورد نیاز درباره نحوه دریافت امتیاز نمایندگی، زمانبندی تحویل بار و غیره را نیز می توانید از همین طریق دریافت نمایید.

تماس با ما


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا