صفحه کابینت

ابعاد صفحه کابینت ام دی اف

ابعاد صفحه کابینت مغز ام دی اف

ابعاد صفحه کابینت ام دی اف به دو بخش استاندارد و سفارشی تقسیم می شود. نوع سفارشی در هر برند ممکن است تفاوت داشته باشد. اما نوع استاندارد ثابت است.

نوشته های مشابه

صفحه کابینت ام دی اف پر فروش ترین مدل صفحه کابینت در ایران است. این محثولات دارای تنوع در سایز و ابعاد، تنوع در رنگ، مقاومت بالا و قیمت مناسب هستند. این ویژگی ها اصلی ترین لازمه برای یک صفحه خوب است. استفاده از مغز ام دی اف خام باعث می شود که وزن این تولیدات بسیار سبک باشد. همچنین مقاومت آن را در برابر تحمل وزن نیز بالا می بردو روکش های اچ پی نیز دارای ویژگیهای مقاومتی بسیار خوبی مانند ضد آب، ضد حرارت، و ضد خط و خش بودن می باشد. HPL به کار رفته در ساخت این محصولات دارای تنوع رنگی بسیار بالایی است. به همین دلیل است که تولید صفحه کابینت با این دو ترکیب بسیار موفقبوده و در ایران پرفروش ترین است.

صفحه کابینت برین چوب

برین چوب یکی از بزرگترین تولید کنندگان صفحه کابینت ام دی اف و صفحات مغز پلی وود در کشور است. این شرکت صفحه کابینت های برند خود را در ابعاد مختلفی تولید می کند. ابعاد استاندارد و ابعاد سفارشی دو نوع تولید برین چوب است. سایزهای تولید صفحه کابینت ام دی اف برین چوب به صورت سفارشی و استاندارد به صورت زیر می باشد.

برین چوب صفحه کابینت ام دی اف و پلی وود خود را با ابعاد استاندارد عرض ۶۵ و طول ۴۱۰ عرضه می کند. صخامت استاندارد این محصولات نیز ۳ و ۵ سانت است. تولید سفارشی محصولات نیز در ابعادی که در تصویر مشخص است امکان پذیر می باشد. تولید صفحه کابینت در ابعاد سفارشی معمولاً در تیراژ بالا صورت می گیرد. کارخانه های مختلف تیراژ مختلفی را برای حداقل تیراژ تولید در تعیین می کنند. برای اطلاع از شرایط و تیراژ تولید صفحه کابینت ام دی اف با ابعاد سفارشی  می توانید با شماره های بخش فروش مجموعه تماس بگیرید. لیست قیمت سفارشات استاندارد و سفارشی از همین طریق در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

تماس با ما


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا