صفحه کابینت

صفحه کابینت مغز پلی وود

صفحه کابینت با مغز پلی وود

صفحه کابینت مغز پلی وود یکی ازبا دوام ترین و جدید ترین صفحات موجود در بازار است. فروش انواع صفحه پلی وود با قیمت مناسب در برین چوب آغاز شد.

نوشته های مشابه

پلی وود یک نوع چوب مهندسی شده مخصوص است که از ترکیب پلاستیک و خرده چوب تولید می شود. این مواد را در بخش های مختلف ساختمان بعنوان کفپوش و دیوارپوش و غیره استفاده میکنند. تولید صفحه کابینت با این متریال نیز به علت وجود ویژگی های بسیار مناسب در این آن ها صورت میگیرد.  پلی وود در برابر نفوذ آب و رطوبت عایق میباشد. صفحات تولید شده با پلی وود در برابر حرارت بالا نیز مقاومت بالایی دارند. همین موارد مثبتی که گفته شد باعث می شود تا Ply wood متریال بسیار مناسبی برای استفاده بعنوان مغز صفحه تاپس در آشپزخانه های خانگی و صنعتی بزرگ باشد.

البته ممکن است در صورت استفاده از مغزی نامرغوب و تولید بی کیفیت حصول نهایی ویژگی های مطلوب را نداشته باشد. در صورت استفاده از مغز پلی وود بی کیفیت ممکن است روکش به کار رفته از مغز خام جدا شود. تشخیص میزان مرغوبیت متریال استفاده شده در ساخت برای مشتری امکان پذیر نیست. تنها راه تهیه محصولات باکفیت بالا این است که ثبت سفارش خود را از محصولات برندی مطمئن و قابل اعتمادی انجام دهید. در حال حاضر چندین کارخانه ایرانی صفحه کابینت پلی وود را با درجه های کیفی متفاوتی تولید و عرضه می کنند.

کارخانه صفحه کابینت پلی وود

برین چوب تولید کننده انواع صفحه کابینت ام دی اف، ام دی اف ۳ میل پرینتی و صفحات تاپس مغز پلی وود می باشد. محصولات این برند از باکیفیت ترین مواد اولیه ایرانی و خارجی تولید می شود. این مرکز برای هر کدام از صفحات تولید شده خود به صورت جداگانه کد رهگیری و شناسنامه اصالت کالا ارائه می کند. با استفاده از این کد و شناسنامه اصالت شما می توانید در صورت بروز هرگونه نارضایتی از کیفیت تولید صفحه کابینت و یا هرگونه ایراد پیش آمده کالا را با هزینه شرکت مرجوع کنید. ارائه این ضمانت توسط برین چوب مهر تاییدی بر ادعای این شرکت در زمینه کیفیت محصولات خود می باشد.

تماس با ما


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا