صفحه کابینت

صفحه کابینت جدید

طرح صفحه کابینت جدید

صفحه کابینت جدید ام دی اف از تولیدات جدید کارخانه برین چوب است. سمپل محصولات برین چوب شامل جدید ترین طرح های صفحه کابینت است.

نوشته های مشابه

متریال مختلفی به عنوان صفحه روی کابینت به کار برده می شود. از سالهای گذشته که آشپزخانه ها را به یونیت های کابینت تجهیز می کنند از یک جنس مقاوم برای رویه آن و به عنوان میز کار استفاده می شود. سنگ و چوب طبیعی در سالهای قبل به عنوان صفحه استفاده می شوند که در حال حاضر نیز تا حدودی کاربرد دارند. مدل جدید صفحه کابینت نیز در تنوع جنس و رنگ و سایز تولید شده اند. صفحه کابینت ام دی اف یکی از نمونه های جدید تولید شده در کشور است. این محصولات دارای قیمت ارزان، کیفیت و کارآیی بالا، تنوع در طرح و رنگ و موارد مثبت ذیگر می باشد.

صفحه کابینت ام دی اف بر اساس ویژگی های متفاوتی در دسته بندی های متعددی قرار می گیرد. برای مثال این محصولات در دو ضخامت ۳ و ۵ سانتیمتری تولید می شوند. طول این محصولات به صورت در ابعاد استاندارد ۴۱۰ سانتیمتر است. میزان گردی لبه صفحه کابینت را با واحد ردیوس مشخص می کنند. هرچه این عدد کوچکتر باشد لبه تیزی دارد. انتخاب اینکه از چه ردیوسی با چه میزان خمیدگی استفاده شود بسته به لسیقه خریدار دارد. اما ردیوس کمتر با لبه تیز تر مدل جدید تری محسوب می شود.

صفحه کابینت برین چوب

برین چوب تولید کننده انواع صفحه کابینت ام دی اف و صفحات پلی وود است. محصولات این برند در دو سایز استاندارد و ابعاد سفارشی تولید می شود. ردیوس محصولات برین چوب ۲ و ۴ است که جدید ترین نوع صفحات موجود در بازار است. این محصولات را در صورت نیاز می توانید با ردیوس بالاتر و لبه گردتر نیز سفارش دهید. قیمت مناسب محصولات برین چوب و تولید با مواد اولیه درجه یک نیز از دیگر ویژگی های مثبت این محصولات است. تنوع طرح و رنگ صفحه کابینت ام دی اف نیز بسیار بالا است. سمپل رنگ بندی این محصولات شامل چندین طرح جدید و به روز می باشد.

صفحه کابینت جدید سنگ روشن
صفحه کابینت جدید سنگ کرم
صفحه کابینت جدید سنگ کالباسی
صفحه کابینت جدید سنگ تیره
صفحه کابینت جدید سنگ مرمر
صفحه کابینت جدید سنگ قهوه ای
صفحه کابینت جدید چوب لئون
صفحه کابینت جدید چوب گردو جویز
صفحه کابینت جدید چوب تیره
صفحه کابینت جدید چوب روشن و تیره
صفحه کابینت جدید چوب روشن رگه دار
صفحه کابینت جدید چوب روشن

طرح های بالا تنها بخش از طرح های سمپل جدید ۲۰۲۱ صفحه کابینت ام دی اف برین چوب با روکش اچ پی ال است. برای تهیه سمپل اینترنتی محصولات و یا درخواست ارسال نمونه رنگ، خرید محصولات، اطلاع از لیست قیمت جدید محصولات و غیره می توانید با شماره های بخش فروش مجموعه تماس بگیرید.

تماس با ما


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا