صفحه کابینت

قیمت صفحه کابینت طرح کورین

قیمت صفحه کابینت MDF طرح کورین

قیمت صفحه کابینت طرح کورین نسبت به صفحات کورین بسیار مناسب تر است. این محصولات در کنار قیمت ارزان طرحهای زیبایی نیز دارند.

نوشته های مشابه

صفحه کابینت کورین یکی از انواع صفحات با سنگ مصنوعی است. این نوع از صفحات در چند سال گذشته محبوبیت بسیاری پیدا کرده اند. زیبایی ظاهری و مقاومت این جنس از اصلی ترین دلایل محبوبیت صفحات کورین و کوارتز است. قیمت بالای جنس کورین نیز اصلی ترین نکته منفی آن است. این محصولات قیمت بسیار گرانی به عنوان صفحه کابینت آشپزخانه دارند. این مورد باعث شده است که گزینه های دیگری با جنس های دیگر به عنوان پرفروش ترین صفحه کابینت شناخته شوند.

کارخانه های ایرانی نمونه هایی با طرح و رنگ و ابعاد سنگ کورین را با نام صفحات طرح کورین تولید و به بازار عرضه می کنند. این محصولات از زیبایی ظاهری بالایی مانند نمونه های اصلی برخوردارند. معمولاً این صفحات را با استفاده از ورق ام دی اف خام  روکش اچ پی ال مخصوص تولید می کنند. به همین دلیل کالای نهایی از وزن پایین و مقاومت بالا برخوردار است. همچنین این جنس صفحه کابینت با طرح کورین از قیمت بسیار مناسبی نیز برخوردار است. صفحه کابینت مغز ام دی اف با روکش اچ پی ال از سالهای گذشته در ایران پر فروش ترین نمونه بازار است. طرح کورین این محصولات نمونه جدید تولید شده می باشد.

صفحه طرح سنگ برین چوب

کارخانه برین چوب عرضه کننده صفحه کابینت مغز ام دی اف و مغز پلی وود است. این کارخانه محصولات خود را در انواع طرح های مختلف به بازار عرضه می کند. صفحه طرح کورین، طرح سنگ، طرح چوب با جدید ترین مدل ها از تولیدات این برند است. قیمت مناسب و کیفیت بالا از دیگر ویژگی های مثبت صفحه کابینت برین چوب است. این صفحات با ردیوس ۲ و ۴ تولید می شوند که بیشترین شباهت را به صفحات کورین دارند. برای اطلاع از قیمت انواع صفحه کابینت ام دی اف طرح سنگ و دریافت لیست قیمت به روز می توانید با شماره های بخش فروش مجموعه تماس بگیرید. مشاوران فروش برین چوب اطلاعات کامل را در اختیار شما قرار خواهند داد.

تماس با ما


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا