صفحه کابینت

پخش صفحه کابینت ام دی اف براق

پخش عمده صفحه کابینت ام دی اف براق

پخش صفحه کابینت ام دی اف براق به مناسب ترین قیمت، در انواع طرح های جدید با مناسب ترین قیمت صورت می گیرد.

نوشته های مشابه

صفحه کابینت ام دی اف در انواع مدل های متنوع تولید می شوند. این محصولات از نظر مات و یا براق بودن روکش، طرح و رنگ، نوع مغز خام استفاده شده، ابعاد و غیره در دسته بندی های مختلفی قرار می گیرند. تولیدی های ایرانی انواع مختلف این محصولات را با درجه کیفی و قیمت های گوناگون تولید و پخش می کنند. عرضه این محصولات از طریق مراکز پخش چوب و ام دی اف صورت می گیرد. صفحه کابینت ام دی اف براق یکی از مدلهای صفحه کابینت پر فروش است. روکش اچ پی ال به کار رفته در تولید محصولات براق بوده و تفاوت دیگری به غیر از همین روکش هایگلاس بین این صفحه و صفحات مات و برجسته وجود ندارد.

صفحه با روکش براق جلوه بسیار زیبایی دارد و با انعکاس نور به روشن تر و دلبازتر نشان دادن فضا کمک می کند. اما نگهداری از آن به دلیل حساسیت صفحه در ایجاد خط و خش سخت تر است. البته با رعایت نمات مراقبتی ساده می توانید از ایجاد خط و خش بر روی صفحه کابینت ام دی اف براق مراقبت کنید. قیمت صفحه کابینت براق معمولاً بالاتر از صفحات مات می باشد. رنگ و طرح های روکش اچ پی ال در نوع مات و براق یکسان است. سمپل رنگ بندی صفحه کابینت را به صورت فایل می توانید از بخش کاتالوگ رنگ بندی سایت مشاهده و دانلود نمایید. این کاتالوگ رنگ شامل رنگ های جدید و به روز صفحه کابینت به همراه کد بندی مات و براق هر رنگ می باشد.

خرید صفحه کابینت و اطلاع از قیمت پخش

برای اطلاع از قیمت پخش عمده محصولات، ثبت سفارش خرید، اطلاع از نمایندگی های پخش محصولات و یا دریافت امتیار نمایندگی و اطلاعاتی از این دست می توانید با شماره های اعلام شده در سایت تماس بگیرید. مشاوران این بخش اطلاعات لازم در رابطه با شرایط ثبت سفارش و زمان بندی ارسال بار و اطلاعاتی از این دست را در اختیار شما قرار خواهند داد. ساعات کاری بخش فروش مجموعه همه روزه به غیر از ایام تعطیل از ساعت ۸ الی ۱۶ می باشد.

تماس با ما


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا