صفحه کابینت

فروش مستقیم صفحه کابینت

فروش مستقیم صفحه کابینت از کارخانه

فروش مستقیم صفحه کابینت از کارخانه صورت میگیرد. انواع صفحه کابینت ضدآب با مناسبترین قیمت بصورت مستقیم با رنگ بندی و تنوع سایز عرضه میشود.

نوشته های مشابه

صفحه کابینت با انواع متریال و قیمت های مختلف در بازار وجود دارد. کیفیت متریال و قیمت فروش به یک اندازه برای خریداران اهمیت دارد. صفحه کابینت های تولید شده با مغز ام دی اف از با کیفیت ترین صفحات تولید شده در کشور می باشد. ویژگی مثبت دیگر این محصولات فروش به قیمت بسیار مناسب است. این نوع صفحات علاوه بر کیفیت و مقاومت بالا از قیمت بسیار مناسبی نیز برخوردار هستند. در حال حاضر صفحه کابینت با مغز MDF در انواع طرح و رنگ متنوع با دو سایز استاندارد و سفارشی تولید و عرضه می شوند.

کارخانه برین چوب تولید کننده انواع صفحه کابینت ضد آب می باشد. تولیدات این برند با استفاده از انواع ام دی اف ایرانی و خارجی و روکش اچ پی ال ضد آب با کیفیت ساخته می شود. صفحات مغز آرین سینا، خام پنل پلاس، واناچای، و انواع ام دی اف خارجی توسط این کارخانه به صورت فروش مستقیم صورت می گیرد. روکش های با کیفیت ایرانی مانند HPL وایا و HPL آرتاویل در تولید این محصولات استفاده شده اند. رنگ بندی محصولات را از بخش کاتالوگ طرح صفحه کابینت مشاهده کنید.

خرید مستقیم صفحه کابینت

برای خرید انواع صفحه کابینت ایرانی و خارجی به صورت مستقیم با شماره های بخش فروش کارخانه تماس بگیرید. فروش مستقیم صفحه کابینت از کارخانه با مناسب ترین قیمت صورت می گیرد. عرضه این محصولات با انواع ابعاد سفارشی و استاندارد انجام می شود. کارخانه برین چوب محصولات خود را با ضخامت های ۳ و ۵ سانتی متری، طول ۶۰ و عرض ۴۱۰ به صورت استاندارد عرضه می کند. ضخامت ۷ و بیشتر، عرض ۶۵ تا ۱۲۰ و طول ۳۶۰ تا ۴۱۰ نیز ابعاد سفارشی این محصولات می باشد. برای اطلاع از لیست قیمت محصولات بر اساس سایز و جنس متریال می توانید از ساعت ۸ الی ۱۶ با شماره های اعلام شده در سایت تماس بگیرید. مشاوران فروش این بخش اطلاعات بیشتر را در اختیار شما قرار خواهند داد.

تماس با ما


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا