صفحه کابینت

خرید عمده صفحه کابینت سفید

خرید عمده صفحه کابینت سفید ضد آب

خرید عمده صفحه کابینت سفید با قیمت مناسب و مستقیم از کارخانه. برای ثبت سفار عمده خود به قیمت کارخانه با شماره های بخش فروش تماس بگیرید.

نوشته های مشابه

صفحات به عنوان بخش رویی کابینت نقش مهمی در استحکام و زیبایی کلی کار دارند. این بخش باید از نظر کیفیت و استحکام در رده بالایی باشد. همچنین باید از نظر طرح و رنگ باید با رنگ و سبک طراحی کلی کابینت و آشپزخانه هارمونی داشته باشد. رنگ سفید به علت داشتن این هماهنگی با انواع سبک ها و طرح ها همواره در طراحی دکوراسیون جایگاه ویژه ای داشته است. صفحه کابینت سفید نیز نسبت به سایر رنگ ها آمار استفاده بیشتری دارد. عرضه و خرید عمده صفحه کابینت سفید و میزان استفاده زیاد آن نشانگر محبوبیت استفاده از این مدل است. صفحه کابینت سفید ممکن است با روکش ضد آب مات و یا براق تولید شود.

صفحه کابینت سفید مات و براق

از نظر سایز و اندازه نیز این مدل مانند سایر رنگ های صفحات ام دی اف دارای دو نوع سفارشی و استاندارد است.

ابعاد صفحه کابینت

خرید صفحه کابینت

برای خرید مستقیم انواع صفحه کابینت سفید عمده می توانید با شماره های بخش فروش تماس بگیرید. مشاوران فروش کارخانه همه روزه آماده ارائه اطلاعات مورد نیاز همکاران و مشتریان گرامی و ارسال لیست قیمت عمده محصولات هستند. تولیدات برین چوب از بهترین متریال ایرانی و خارجی تولید می شوند. درجه کیفی این محصولات به علت ساخت در خطوط تولید درجه یک و استفاده از مواد اولیه مرغوب بالا می باشد. قیمت عرضه این محصولات به صورت عمده و مستقیم بسیار مناسب می باشد.

صفحه کابینت سفید طرح گرانیت ایتالیا
صفحه کابینت طرح سفید شنی
صفحه کابینت سفید طرح گرانیت

برای خرید عمده صفحه کابینت سفید و یا رنگی می توانید با شماره های اعلام شده در سایت تماس بگیرید. صفحه کابینت عمده سفید با مناسب ترین قیمت و بالاترین کیفیت در انواع سایز و رنگ عرضه می شود. صفحات برین چوب سفید ساده و صفحات با زمینه سفید با طرح های مختلف از پر فروش ترین صفحات این برند می باشد. فایل کامل رنگ بندی صفحات را می توانید از بخش کاتالوگ رنگ صفحه کابینت دانلود نمایید.

تماس با ما


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا