صفحه کابینت

صفحه کابینت طرح گرانیت

صفحه کابینت طرح گرانیت جدید

صفحه کابینت طرح گرانیت دارای چندین طرح با رنگ های تیره و روشن جدید می باشد. این محصولات در ابعاد مختلف تولید می شوند.

نوشته های مشابه

صفحه کابینت ایرانی و خارجی با متریال و طرح های مختلفی توسط کارخانه های مختلف تولید و عرضه می شوند. هر کدام از این مدل ها بر اساس طرح کلی و سبک طراحی اشپزخانه به کار گرفته می شود. طرح های سنگ در میان این محصولات از محبوب ترین نمونه ها می باشد. دسته بندی طرح سنگ خود دارای چند بخش مختلف می باشد. صفحات سنگ، طرح کورین و طرح گرانیت که هر کدام شامل چندین مدل مختلف است در گروه سنگی قرار دارند. صفحه کابینت ام دی اف طرح گرانیت یکی از زیباترین دسته بندی های صفحات است.

صفحه کابینت طرح گرانیت والریا
صفحه کابینت طرح گرانیت ویکتور
صفحه کابینت طرح گرانیت اکسید
صفحه کابینت طرح گرانیت ایتالیا
صفحه کابینت طرح گرانیت
صفحه کابینت طرح گرانیت

صفحه طرح گرانیت با سه نوع روکش مات، براق و سوپرمات تولید می شوند. روکش های اچ پی ال به کار رفته در تولید این محصولات ضد آب بوده و عایق حرارت نیز می باشند. محصولات تولید شده با ام دی اف و HPL دارای کیفیت و مقاومت بالا هستند. قیمت عرضه این محصولات نیز نسبت به متریال دیگر مانند سنگ و چوب طبیعی بسیار مناسب تر است. رنگ بندی کامل این طرح ها در فایل PDF سمپل رنگ برین چوب موجود می باشد.

خرید عمده و مستقیم صفحه کابینت

صفحه کابینت طرح گرانیت توسط کارخانه برین چوب با انواع ابعاد استاندارد و سفارشی تولید و عرضه می شوند. کارخانه برین چوب محصولات خود را با بالاترین درجه کیفی تولید می کند. عرضه این محصولات نیز با مناسب ترین قیمت صورت می گیرد. فروش محصولات به صورت عمده مستقیم انجان می شود. شما می توانید برای خرید صفحه کابینت به صورت عمده می توانید با بخش فروش کارخانه تماس بگیرید. مشاوران فروش این بخش اطلاعات مورد نیاز را در خصوص خرید محصولات به صورت مستقیم از کارخانه در اختیار شما قرار خواهد گرفت. ثبت سفارش خرید و یا تولید صفحه طرح گرانیت با ابعاد سفارشی از طریق تماس با بخش فروش صورت خواهد گرفت. لیست قیمت و اطلاعات دیگر نیز از این طریق در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

تماس با ما


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا