صفحه کابینت

جدیدترین صفحه کابینت روز

جدیدترین صفحه کابینت روز با انواع طرحهای چوب، سنگ و غیره در سمپل ۲۰۲۲ برین چوب. انواع صفحه کابینت با جدیدترین طرح ها با قیمت مناسب عرضه می شود.

نوشته های مشابه

صفحه کابینت ها دارای انواع مختلفی می باشد. این محصولات در طرح و رنگ های متفاوت با جنس و متریال گوناگون تولید می شود. صفحه کابینت باید دارای کیفیت و مقاومت بالایی باشد. زیرا این بخش به صورت مکرر با انواع مواد شوینده، مواد غذایی و رطوبت در تماس خواهد بود. به همین دلیل صفحه مورد استفاده باید ضد آّب بوده و در برابر حرارت مقاوم باشد. صفحه کابینت ام دی اف یکی از جدیدترین صفحه کابینت های روز بازار ایران است. این محصولات با استفاده ام دی اف و روکش اچ پی ال تولید می شود. مغز ام دی اف باعث تحمل وزن بالا و وزن سبک صفحات می شود. روکش اچ پی ال نیز ضد آب و مقاوم بوده و دارای تنوع رنگ بالایی است. صفحه کابینت ام دی اف و اچ پی ال دارای قیمت مناسب، تنوع طرح و سایز و کیفیت بالایی می باشد.

صفحه کابینت سفید طرح گرانیت ایتالیا
صفحه کابینت طرح گرانیت ویکتور
صفحه کابینت طرح گرانیت والریا

صفحات ام دی اف با جدیدترین طرح های روز در انواع مدلهای سنگ، چوب، ساده و غیره وجود دارد. کارخانه برین چوب تولیدکننده انواع صفحه کابینت ام دی اف می باشد. محصولات این برند با استفاده از انواع مواد اولیه ایرانی و خارجی ساخته می شود. تولید این محصولات در انواع سایز های سفارشی و استاندارد انجام می شود. طرح های جدید صفحه کابینت را می توانید در بخش کاتالوگ رنگ مشاهده نمایید.

صفحه کابینت طرح کورین تیره
صفحه کابینت جدید
صفحه کابینت بالتیمور

خرید مستقیم صفحه کابینت

برای خرید انواع صفحه کابینت با جدیدترین طرح های روز می توانید با شماره های بخش فروش کارخانه تماس بگیرید. مشاوران فروش این بخش از ساعت ۸ الی ۱۶ آماده ارائه اطلاعات مورد نیاز به همکاران و مشتریان گرامی می باشند. لیست قیمت محصولات، زمان بندی ارسال بار و غیره از این طریق در اختیار شما قرار خواهد گرفت. سفارشات شما پس پس از ثبت در کوتاه ترین زمان تولید و به نقاط مختلف کشور ارسال خواهد شد.

تماس با ما


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا