ام دی اف 3 میل

ام دی اف سه میل سفید پرینتی

ورق ام دی اف سه میل سفید پرینتی

ام دی اف سه میل سفید پرینتی با استفاده از بهترین مواد اولیه توسط برین چوب تولید و با مناسب ترین قیمت به بازار عرضه می شود.

نوشته های مشابه

ورق های ام دی اف در حال حاضر یکی از پر استفاده ترین متریالی هستند که در تولید بخشهای مختلف دکوراسیون داخلی استفاده می شوند. این محصولات دارای ویژگیهای مثبتی مانند قیمت مناسب، وزن سبک، امکان تولید و پردازش آسان، تنوع رنگ و سایز و غیره می باشند. یکی از پر استفاده ترین سایز های ام دی اف در ایران مربوط به نوع سه میل این محصولات است. این ورقها همانطور که از نامشان پیداست با ضخامت سه میلی متر تولید می شوند. این محصولات بیشتر به عنوان تکمیل کننده تولیدات مختلف که با ورق ۱۶ میل تولید می شوند کاربرد دارد. نوع پرینتی این محصولات در رنگ سفید تولید می شود. بیشترین میزان خرید و تقاضا در بازار نیز مربوط به رنگ سفید است.

ام دی اف ۳ میل سفید پرینتی با توجه به میزان تولید بالا در کشور تمامی نیاز بازار به این محصولات را برطرف می سازد. به همین دلیل در حال حاضر تمامی محصولات موجود در کشور از برند های ایرانی و داخلی است که با قیمت بسیار مناسب به فروش می رسندو البته واردات مغز خام خارجی این محصولات از کشورهای خارجی همچنان ادامه دارد.

کارخانه تولید سه میل در ایران

کارخانه برین چوب بزرگترین تولید کننده انواع ورق ام دی در ابعاد مختلف، صفحه کابینت MDF، صفحات پلی وود و غیره می باشد. این مرکز باکیفیت ترین ام دی اف سه میل سفید پرینتی را به بازار عرضه مینماید. محصولات برند برین چوب با استفاده از بهترین مواد اولیه ایرانی و خارجی به تولید میرسد. قیمت فروش این محصولات نیز بسیار مناسب بوده و عرضه آن به صورت عمده مستقیم از کارخانه و یا از طریق نمایندگهای فروش سراسر کشور صورت می پذیرد. برای اطلاع از شرایط فروش محصولات و یا اخذ نمایندگی فروش در سراسر کشور می توانید با پلهای ارتباطی بخش فروش مجموعه در تماس باشید.

تماس با ما


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا