صفحه کابینت

صفحه کابینت ام دی اف PVC

صفحه کابینت مغز ام دی اف PVC

صفحه کابینت ام دی اف PVC با مغز ام دی اف و روکش PVC ضد آب اچ پی ال تولید می شود. فروش این محصولات از طریق نمایندگی پخش در سراسر کشور صورت می گیرد.

نوشته های مشابه

صفحه کابینت برای کارآیی بیشتر باید دارای چند ویژگی مهم باشد. مقاومت بالا در برابر رطوبت و حرارت، وزن سبک، مغزی و روکش مقاوم و غیره چند گزینه از این ویژگی ها هستند. ضد آب بودن متریال به کار رفته نیز از مهمترین ویژگی های صفحه کابینت است. به همین دلیل در تولید صفحات از ترکیبات PVC استفاده می شود. صفحه کابینت PVC دارای انواع مختلفی می باشد. در حال حاضر چند کارخانه بزرگ ایرانی صفحاتی را با روکش اچ پی ال ضد آب که به پی وی سی معروف است تولید می کنند. همچنین صفحاتی با مغز PVC، مغز پلی وود و غیره نیز با خاصیت مقاومت در برابر رطوبت تولید و عرضه می شوند.

صفحه کابینت ام دی اف PVC یا صفحات ام دی اف با روکش اچ پی پرفروش ترین صفحات در کشور هستند. این محصولات دارای روکش ضد آب با مقاومت بالا می باشند. تنوع رنگی این محصولات بالا بوده و همچنین امکان تولید این صفحات با ابعاد مختلف نیز میسر می باشد. تمامی این موارد مثبت در کنار قیمت فروش مناسب نسبت به میزان کارآیی و نسبت به سایر متریال به کار رفته سبب شده است که آمار فروش صفحه کابینت ام دی اف PVC آمار فروش بیشتری داشته باشد.

خرید مستقیم صفحه کابینت

برای خرید انواع صفحه کابینت پی وی سی ضد آب با قیمت مناسب می توانید با شماره های اعلام شده در سایت تماس بگیرید. کارخانه برین چوب محصولات خود را با استفاده از انواع پلی وود درجه یک و ام دی اف های ایرانی و خارجی تولید می کند. مشاوران فروش این بخش همه روزه از ساعت ۸ الی ۱۶ آماده ارائه لیست قیمت محصولات می باشند. شرایط فروش ویژه، قیمت های عرضه عمده، زمان بندی ارسال بار و اطلاعاتی از این دست از طریق تماس با بخش فروش مجموعه در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

تماس با ما


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا