صفحه کابینت

صفحه کابینت با قیمت نمایندگی

عرضه صفحه کابینت با قیمت نمایندگی

صفحه کابینت با قیمت نمایندگی عرضه می شود. فروش انواع صفحه کابینت مغز ایرانی و خارجی با قیمت نمایندگی به صورت عمده آغاز شد.

نوشته های مشابه

صفحه کابینت از اجزای اصلی کابینت اشپزخانه است. زیبایی، استحکام و مقاومت این بخش تاثیر مستقیمی بر کیفیت و مقاومت کابینت دارد. این محصولات در کشور با متریال های مختلفی تولید می شوند. یکی از پرفروش ترین مدل های صفحه کابینت در ایران صفحات ام دی اف است. این محصولات با مغز MDF و روکش HPL تولید می شوند. قیمت این محصولات بسیار مناسب بوده و در کنار این ویژگی مثبت ضد آب نیز می باشند. این محصولات از طریق نمایندگی های عرضه کارخانه های ایرانی به فروش می رسند.

خرید صفحه کابینت با قیمت نمایندگی

برین چوب بزرگترین تولید کننده انواع صفحه کابینت ام دی اف و پلی وود در کشور است. این کارخانه بزرگ انواع مختلف صفحات را با استفاده از متریال درجه یک ایرانی و خارجی به تولید می رساند. عرضه این محصولات توسط برین چوب به مناسب ترین قیمت و به نرخ نمایندگی صورت می گیرد. برین چوب محصولات خود را به صورت مستقیم و عمده و با قیمت نمایندگی عرضه می کند. تولید صفحه تاپس ام دی اف در این مرکز با استفاده از مغز ایرانی آرین سینا، لیندا، پارس و غیره و انواع مغز با کیفیت و روکش اچ پی ال ال درجه یک صورت می گیرد.

برای خرید انواع صفحه کابینت با قیمت نمایندگی، اطلاع از لیست قیمت صفحات، زمان بندی ارسال بار پس از ثبت سفارش، تیراژ تولید با ابعاد سفارشی صفحات کابینت، شرایط دریافت نمایندگی پخش برند در شهر خود و غیره می توانید با شماره های بخش فروش مجموعه تماس بگیرید. مشاوران فروش این بخش اطلاعات مورد نیاز را از طریق تماس تلفنی و یا ارسال پیام از طریق واتساپ در اختیار شما قرار خواهند داد. می توانید برای تماس با بخش فروش کارخانه همه روزه از ساعت ۸ الی ۱۶ با شماره های اعلام شده در سایت تماس بگیرید.

تماس با ما


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا