صفحه کابینت

تولید صفحه کابینت

کارخانه تولید صفحه کابینت

تولید صفحه کابینت با مغز ام دی اف و پلی وود در کارخانه برین چوب اردبیل صورت می گیرد. برای خرید مستقیم صفحه کابینت با قیمت تولید تماس بگیرید.

نوشته های مشابه

صفحه کابینت یکی از بخش های بسیار مهم دکوراسیون آشپزخانه می باشد. این بخش تاثیر مستقیم بر زیبایی دکوراسیون و مقاومت و کارآیی کابینت دارد. تولید صفحه کابینت در ایران با استفاده از متریال مختلفی صورت می گیرد. انواع صفحه کابینت سنگ طبیعی، چوب طبیعی، پی وی سی، سنگ کوارتز، کورین و غیره در بازار به فروش می رسد. صفحه کابینت مغز ام دی اف یکی از پر فروش ترین صفحات کشور است. این محصولات دارای چندین ویژگی بسیار مهم هستند. استفاده از مغز ام دی اف خام باعث سبک بودن وزن این محصولات و همچنین قابلیت تحمل وزن صفحات شده است. روکش اچ پی ال به کار رفته در ساخت صفحات MDF ضد آب بوده و تنوع رنگی بالایی دارند. این رویه ها حدود ۱۰۰ رنگ متنوع در انواع دسته بندی های طرح چوب، طرح سنگ، ساده، کتان، شنی، فانتزی و غیره دارند.

تولید این صفحات در کاخانه های مختلف ایرانی صورت می گیرد. قیمت فروش محصولات به دلیل تولید داخلی، متریال ارزان و باکیفیت و تنوع برند بسیار مناسب است. صفحه کابینت MDF با داشتن قیمت مناسب و ویژگیهای کاربردی و مهم به پرفروش ترین نمونه بازار تبدیل شده است.

کارخانه تولید صفحه کابینت

برین چوب بزرگترین تولید کننده انواع صفحه کابینت ام دی اف و پلی وود در شمالغرب کشور است. این مرکز انواع صفحات مغز ایرانی و خارجی با درجه کیفی بالا تولید می کند. عرضه محصولات برین چوب به صورت عمده و با مناسب ترین قیمت صورت می گیرد. برای اطلاع از قیمت انواع صفحه کابینت مغز ایرانی و خارجی، ثبت سفارش خرید، اطلاع از سرایط اخذ نمایندگی، تخفیفات ویژه خریدهای عمده و غیره با شماره های بخش فروش مجموعه تماس بگیرید. مشاوران فروش این بخش همه روزه از ساعت ۸ الی ۱۶ آماده ارائه اطلاعات لازم به مشتریان و همکاران گرامی هستند.

تماس با ما


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا