صفحه کابینت

کارخانه تولید کننده انواع صفحه کابینت

کارخانه ایرانی تولید کننده انواع صفحه کابینت

کارخانه تولید کننده انواع صفحه کابینت که بزرگترین کارخانه در شمالغرب ایران محسوب می شود، برین چوب اردبیل است.

نوشته های مشابه

صفحه کابینت ها دارای انواع مختلفی می باشند. صفحه کابینت با مغز چوب مصنوعی و روکش اچ پی ال بیشترین میزان تولید و استفاده را در کشور دارد. کارخانه های مختلف ایرانی نیز این محصولات را با جنس متریال مختلف تولید می کنند. یکی از بزرگترین کارخانه تولید کننده انواع صفحه کابینت در کشور کارخانه برین چوب است. این کارخانه انواع مختلف صفحات را با ابعاد مختلف، مدلهای گوناگون، رنگ و طرح های متفاوت و زیبا تولید می کند. همچنین متریال به کار رفته در ساخت این محصولات نیز دارای انواع مختلفی است. برین چوب این صفحات را با مغزهای ام دی اف ایرانی، خارجی، اچ پی ال و غیره تولید می کند.

ابعاد صفحه کابینت برین چوب:

صفحات کابینت تولید شده توسط این کارخانه از نظر دسته بندی در دو دسته بندی کلی قرار ایعاد سفارشی و استاندارد قرار می گیرند. ابعاد استاندارد به صورت معمول تولید می شوند. این نوع صفحات به صورت معمول و در تولیدات ایرانی استفاده میشوند. اپعاد سفارشی ابعاد کلی و معمول استفاده شده نیست. اما در صورت نیاز می توانید نسبت به ثبت سفارش آن اقدام کنید.

ابعاد صفحه کابینت
مدلهای مختلف صفحات برین چوب:

فاکتور دیگری درباره صفحات کابینت وجود دارد که یک لب یا دو لب بودن صفحات است. بنابر محل نصب و نوع کاربردی که یک کابینت در آشپزخانه دارد می توان از بین این دو مدل انتخاب کرد.

مواد اولیه به کار رفته:

صفحات برند برین چوب با استفاده از دو نوع ورق خام پلی وود و ام دی اف تولید می شوند. نوع پلی وود دارای برندهای مختلف و نوع ایرانی و خارجی است. مغز ام دی اف نیز دارای برندهای مختلف ایرانی و خارجی مانند آرین سینا، پارس و غیره است. روکش به کار رفته در تولید این محصولات نیز از نوع اچ پی ال است. برند اچ پی ال به کار رفته در ساخت این محصولات آرتاویل است.

تنوع طرح و رنگ:

صفحات کابینت برین چوب از نظر طرح و رنگ شامل بیش از ۷۰ رنگ متنوع هستند. انواع مدلهای چوبی، طرح سنگ، ساده، شنی، طرح کورین و غیره با رنگ های تیره و روشن در سمپل رنگ صفحه کابینت برین چوب وجود دارد.

ویژگی های مختلف دیگری در رابطه با صفحات برین چوب وجود دارد که از جمله می توان به قیمت مناسب محصولات اشاره کرد. این کارخانه برای رفاه حال مشتریان خود صفحات تولیدی برند برین چوب را با قیمت مناسب و تخفیفات ویژه ای ارائه می کند.

خرید صفحه کابینت برین چوب

برای خرید محصولات کارخانه برین چوب، اطلاع از قیمت محصولات، دریافت سمپلهای رنگ بندی محصولات می توانید با شماره های اعلام شده در سایت تماس بگیرید. مشاوران فروش این بخش آماده ارائه اطلاعات مورد نیاز به مشتریان و همکاران گرامی می باشند. ساعات کاری بخش مشاوره فروش از ۸ الی ۱۶ است.

تماس با ما


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا