صفحه کابینت

صفحه کابینت ام دی اف ۵ سانتی

صفحه کابینت ام دی اف ضخامت 5 سانتی

صفحه کابینت ام دی اف ۵ سانتی تولید شده با مغز خام ایرانی و خارجی با مناسب ترین قیمت و به صورت عمده عرضه می شود.

نوشته های مشابه

صفحه کابینت ام دی اف در ابعاد و اندازه های مختلف تولید می شوند. به طور کلی دسته بندی ابعاد این محصولات شامل دو گروه استاندارد و سفارشی است. صفحه کابینت ام دی اف ۵ سانتی از گروه ضخامت های غیر سفارشی و استاندارد است. در کارخانه های ایرانی این محصولات به صورت معمول و سفارشی تولید می شوند.

صفحات کابینت MDF با ضخامت ۵ سانتی با طول ۳۶۶ تا ۴۱۰، عرض ۶۰ تا ۱۲۰ و به صورت یک لب، دو لب تولید می شوند. رنگ بندی این محصولات طبق رنگهای موجود در سمپل طرح های صفحه کابینت می باشد. روکش اچ پی ال به کار رفته در ساخت این محصولات دارای رنگ بندی متنوعی می باشد. مدلهای موجود در سمپل رنگ بندی بیش از ۷۰ رنگ طرح متفاوت است. هر کدام از این رنگ ها نیز با دو نوع روکش مات و براق وجود دارند. قیمت پایه صفحه کابینت به قیمت فروش صفحات ۳ سانتی گفته می شود. نرخ فروش صفحات ۵ سانتی معمولاً بین ۰۰۰/۰۰۰/۱ تا ۰۰۰/۵۰۰/۱ ریال بالاتر از قیمت اعلام شده پایه می باشد. این رقم ممکن است در لیست قیمت برندهای مختلف متفاوت باشد.

دریافت لیست قیمت فروش صفحه کابینت ۵ سانتی

اعلام قیمت کلی برای صفحات مختلف از جمله صفحه کابینت ام دی اف ۵ سانتی به علت نوسانات قیمت و همچنین تنوع بالای مدل، طرح و ابعاد امکان پذیر نیست. اما برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت قیمت محصولات می توانید با مشاوران بخش فروش مجموعه تماس بگیرید. مشاوران فروش این بخش همه روزه از ساعت ۸ الی ۱۶ آماده ارائه اطلاعات مورد نیاز از جمله قیمت فروش محصولات، زمان بندی ارسال بار، دریافت کاتالوگ رنگ بندی محصولات و غیره را در اختیار شما قرار خواهند داد. ثبت سفارش خرید صفحات تاپس ایرانی به صورت عمده نیز از همین طریق امکان پذیر می باشد.

تماس با ما


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا