صفحه کابینت

صفحه کابینت پنل پلاس

صفحه کابینت پنل پلاس

صفحه کابینت پنل پلاس با برند برین چوب به صورت عمده و مستقیم عرضه میشود. صفحات پنل پلاس تایلندی با روکش ضدآب با طرح و سایز متنوع به فروش میرسد.

نوشته های مشابه

صفحه کابینت ام دی اف با انواع مغز ام دی اف و روکش از برند های مختلف توسط کارخانه های ایرانی تولید می شود. صفحات خام خارجی پنل پلاس از پرفروش ترین صفحات بازار هستند. این محصولات با استفاده ام دی اف تایلندی پنل پلاس تولید می شود. ابعاد صفحه کابینت و نوع رنگ بندی بسته به کارخانه تولید کننده و روکش به کار رفته در ساخت آن ها دارد. صفحات کابینت پنل پلاس قیمت بالاتری از نمونه های تولید شده با مغز ایرانی دارند. کیفیت این محصولات نیز بالاتر بوده و استحکام و مقاومت بالاتری دارند.

کارخانه تولید صفحه کابینت

برین چوب تولید کننده انواع صفحه کابینت ام دی اف و پلی وود می باشد. صفحات پلی وود این کارخانه با انواع مغز های ایرانی و خارجی تولید می شوند. مغز ایرانی سامان یولی، لیندا، پارس و غیره و مغز خارجی پنل پلاس، واناچای، سوماترا و غیره از ام دی اف های به کار رفته در ساخت این محصولات می باشد. انواع روکش های ایرانی مانند روکش اچ پی ال وایا نیز در تولید صفحه کابینت های برین چوب به کار می رود. صفحه کابینت پنل پلاس برند برین چوب در دو اندازه سفارشی و ابعاد استاندارد تولید و عرضه می شود. رنگ بندی این محصولات نیز شامل انواع طرح های سنگ، چوب، ساده، کوارتز، گرانیت و غیره است.

برای خرید صفحه کابینت پنل پلاس و یا صفحات با سایر مغز های ایرانی و خارجی می توانید با شماره های بخش فروش کارخانه تماس بگیرید. انواع صفحه کابینت مغز خارجی و مغز ایرانی با قیمت مناسب، با تنوع سایز و طرح بالا توسط برین چوب عرضه می شود. کارشناسان بخش فروش مجموعه همه روزه از ساعت ۸ الی ۱۶ آماده پاسخگویی به سوالات همکاران و مشتریان گرامی هستند. لیست قیمت به روز محصولات بر اساس نوع روکش و مغز به کار رفته از این طریق در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

تماس با ما


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا