صفحه کابینت

صفحه کابینت ۵ سانت

صفحه کابینت ضخامت 5 سانت

صفحه کابینت ۵ سانت مغز ام دی اف و روکش اچ پی ال با قیمت مناسب به صورت عمده و مستقیم از کارخانه عرضه می شود.

نوشته های مشابه

صفحه کابینت ام دی اف در ابعاد و اندازه های مختلفی تولید می شود. تنوع سایز یکی از مهمترین ویژگی های مثبت این محصولات می باشد. صفحه کابینت به صورت کلی در دو گروه ابعاد سفارشی و استاندارد دسته بندی می شود.

طول استاندارد: ۴۱۰ سانتیمتر

عرض استاندارد: ۶۰ سانتیمتر

ضخامت استاندارد: ۳ سانت و ۵ سانت

صفحه کابینت ام دی اف ۵ سانت جزو ضخامت استاندارد و معمولی است که توسط کارخانه های ایرانی تولید می شود. ضخامت دقیق این صفحات حدود ۴۸ میلیمتر است که در بازار با نام صفحه ۵ سانت شناخته می شوند. این صفحات از پر فروش ترین ابعاد صفحات در ایران است. کارخانه های مختلف ایرانی این سایز از صفحات را با رنگ ها و طرح های متنوع تولید کرده و به بازار عرضه می کنند.

صفحه کابینت ام دی اف ۵ سانت برین چوب

کارخانه برین چوب تولید کننده انواع صفحه کابینت با مغز ام دی اف و پلی وود در کشور است. محصولات این کارخانه با انواع مغز ام دی اف خام آرین سینا، لیندا، پارس، خام خارجی و غیره صورت می گیرد. روکش به کار رفته در تولید این محصولات نیز از انواع برند های روکش آرتاویل و روکش وایا می باشد. کیفیت تولید صفحات برین چوب بالا بوده و به همراه هر صفحه کابینت یک کد رهگیری و شناسنامه اصالت کالا ارائه می شود. با استفاده از این دو کد و شناسنامه در صورت بروز هر گونه نارضایتی از درجه کیفی محصولات نسبت به مرجوع کردن کالا اقدام نمایید.

برای خرید عمده صفحات برین چوب به صورت عمده و مستقیم می توانید با شماره های اعلام شده در سایت تماس بگیرید. کارشناسان فروش این بخش لیست قیمت محصولات به روز را در اختیار شما قرار خواهند داد. سفارشات شما پس از ثبت در کوتاه ترین زمان به نقاط مختلف کشور ارسال خواهد شد.

تماس با ما


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا