صفحه کابینت

خرید مستقیم صفحه کابینت از کارخانه

خرید عمده و مستقیم صفحه کابینت از کارخانه

خرید مستقیم صفحه کابینت از کارخانه با مناسبترین قیمت بصورت عمده از طریق تیم فروش کارخانه صورت میگیرد. برای کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید.

نوشته های مشابه

صفحه کابینت تولید شده با مغز ام دی اف و روکش اچ پی ال از پر مصرف ترین نمونه های موجود در بازار هستند. کارخانه های مختلفی در ایران در زمینه تولید انواع مختلف این صفحات فعالیت دارند. کارخانه برین چوب یکی از تولیدکنندگان صفحه کابینت ام دی اف در کشور می باشد. تولیدات این برند با استفاده متریال درجه یک ایرانی و خارجی و با خطوط تولید مجهز به تکنولوژی روز دنیا ساخته می شوند. خروجی استفاده از متریال درجه یک و تولید اصولی با خطوط به روز، محصولاتی با درجه کیفی بالا می باشد. خرید مستقیم صفحه کابینت از کارخانه و ثبت سفارش مستقیم از طریق تیم فروش مجموعه امکان پذیر است.

کارخانه صفحه کابینت

صفحه کابینت های این برند دارای درجه کیفی بالا، تنوع طرح و رنگ، تنوع سایز و قیمت مناسب هستند. در صورت نیاز به خرید صفحه کابینت عمده و مستقیم با هر نوع مغز خام ایرانی و خراجی می توانید سفارشات خود را در بخش فروش مجموعه ثبت نمایید.

روکش های اچ پی ال به کار رفته در تولید این محصولات از بهترین برند های ایرانی مانند روکش وایا می باشد. انواع مغز خام آرین سینا، وینا، لیندا، پویا، رهاسان و ورق های خارجی مانند واناچای و پنل پلاس برای تولید صفحات این کارخانه استفاده می شود. رنگ بندی صفحه کابینت ها را می توانید از بخش کاتالوگ رنگ دانلود کنید.

پالت صفحه کابینت ام دی اف برین چوب

خرید مستقیم صفحه کابینت از کارخانه برای ثبت سفارش خرید مستقیم صفحه کابینت از کارخانه می توانید با شماره های ثبت شده در سایت تماس بگیرید. مشاوران فروش مجموعه همه روزه از ساعت ۸ الی ۱۶ آماده ارائه راهنمایی های مورد نیاز به همکاران و مشتریان گرامی هستند. لیست قیمت محصولات بر اساس جنس و ابعاد، زمان بندی ارسال بار، تخفیفات ویژه خرید های عمده، تخفیفات فصل و اطلاعاتی از این دست از طریق تماس با بخش فروش در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

تماس با ما


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا