صفحه کابینت

قیمت صفحه کابینت MDF

قیمت صفحه کابینت مغز MDF

قیمت صفحه کابینت MDF انواع ام دی اف ایرانی و خارجی اعلام شد. لیست قیمت جدید شامل نرخ فروش صفحه کابینت مغز ایرانی و خارجی است.

نوشته های مشابه

صفحه کابینت با مغز MDF خام بیشترین فروش را در کشور دارد. ویژگی های مثبت این محصولات دلیل اصلی آمار فروش بالای این محصولات است. صفحات کابینت MDF با مغز خام ام دی اف و روکش اچ پی ال تولید می شوند. این محصولات وزن پایین و استحکام بالایی دارند. تنوع طرح و رنگ این صفحات نیز بسیار بالا است. صفحه کابینت ام دی اف در انواع طرح های ساده، طرح چوب، طرح سنگ و غیره ساخته می شوند. مدلهای این محصولات نیز شامل انواع ضخامت ۳، ۵ و ۷ سانتی، یک لب گرد و دو لب گرد می باشد. در کنار تمامی ویژگی های مثبت، صفحات کابینت با قیمت بسیار مناسب به فروش می رسند. قیمت فروش این محصولات نسبت به ویزگی های کاربردی و نسبت به سایر نمونه های موجود در بازار بسیار مناسب تر است.

خرید صفحه کابینت مغز MDF

همانطور که گفته شد صفحه کابینت دارای مدلهای متنوعی می باشد. هر کدام از این مدل ها نیز با انواع MDF خام ایرانی و یا خارجی تولید می شوند. رنگ بندی صفحه کابینت مغز MDF شامل بیش از ۷۰ رنگ و طرح متنوع است. رنگ بندی این محصولات از طریق بخش کاتالوگ رنگ بندی صفحه کابینت امکان پذیر است. لیست قیمت این صفحات به همین دلیل شامل چندین نرخ فروش مختلف است. برای تهیه لیست قیمت به روز انواع صفحه کابینت با مغز خام خارجی و مغز های ایرانی از جمله آرین سینا، لیندا، پارس و غیره با شماره های اعلام شده در سایت تماس بگیرید. مشاوران فروش این بخش اطلاعات مورد نیاز را در اختیار شما قرار خواهند داد.

لیست قیمت صفحات MDF، شرایط ثبت سفارش، زمان بندی ارسال بار، تیراژ حداقلی خرید صفحه کابینت با ابعاد سفارشی و اطلاعاتی از این قبیل از طریق تماس با بخش مشاوره فروش در اختیار شما قرار خواهد گرفت. ساعات پاسخگویی این بخش همه روزه از ساعت ۸ الی ۱۶ می باشد.

تماس با ما


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا