صفحه کابینت

صفحه کابینت سامان یولو براق

صفحه کابینت ام دی اف سامان یولو براق

صفحه کابینت سامان یولو براق با قیمت مناسب عرضه می شود. فروش انواع صفحه کابینت سامان یولو مات و براق به صورت عمده.

نوشته های مشابه

صفحه کابینت سامان یولو یا همان سامان یولی یکی را می توان جزو ۵ طرح پرفروش و معروف صفحات مغز ام دی اف در ایران دانست. این طرح به علت شباهت زیادی که به صفحه کابینت کورین شنی که پر استفاده ترین طرح در بین صفحات کورین است، به صفحه کابینت طرح کورین نیز معروف است. این صفحات قابلیت استفاده در انواع سبک های طراحی ساده، کلاسیک، مدرن و غیره را دارد. صفحه کابینت سامان یولی را می توان با انواع ام دی اف های طرح کتان، سنگ، چوب، ساده و غیره ترکیب کرده و به کار برد. این صفحات با انواع روکش های مات و براق و با ابعاد متفاوت تولید می شوند. صفحه کابینت سامان یولو براق و مات با ابعاد ۳ و ۵ سانتیمتری بیشترین آمار فروش را در بین صفحات مختلف دارند.

قیمت صفحه کابینت سامان یولو براق اختلاف جزئی با نوع مات این محصولات دارد. در حالت کلی صفحات کابینت تولید شده با مغز ام دی اف خام، جزو ارزانترین صفحات موجود در بازار می باشند. این محصولات دارای مقاومت و استحکام بسیار بالایی هستند. همچنین تنوع مدل و ابعاد و رنگ این محصولات بسیار بالاست. تولید توسط کارخانه های ایرانی و استفاده از متریالی که از نظر قیمت به صرفه هستند علت قیمت مناسب این محصولات می باشد.

خرید صفحه کابینت سامان یولو

برای خرید صفحه کابینت مغز ام دی اف و پلی وود با انواع طرح های متنوع می توانید با شماره های بخش فروش کارخانه تماس بگیرید. انواع صفحات با طرح های سامان یولی، طرح کورین، طرح سنگ، نقش چوب و غیره به صورت عمده عرضه می شود. ارسال بار پس از ثبت سفارش در کوتاه ترین زمان به نقاط مختلف کشور ارسال خواهد شد. برای اطلاع از شرایط فروش عمده، تخفیفات ویژه ماه، زمان بندی ارسال بار و غیره می توانید همه روزه از ساعت ۸ الی ۱۶ با شماره های بخش فروش تماس بگیرید.

تماس با ما


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا