صفحه کابینت

فروش عمده صفحه کابینت ۳ سانتی

فروش عمده صفحه کابینت ام دی اف 3 سانتی

فروش عمده صفحه کابینت ۳ سانتی به صورت مستقیم آغاز شد. فروش صفحه کابینت ۳ سانیت به صورت مستقیم و عمده با مناسب ترین قیمت انجام می شود.

نوشته های مشابه

صفحه کابینت ام دی اف با ابعاد و اندازه های مختلف تولید می شوند. هر کدام از این ابعاد با قیمت های مختلف بر اساس جنس مغزی و طول و عرض هر شاخه با قیمت های متفاوت به فروش می رسند. صفحه کابینت ۳ سانتی یکی از پرفروش ترین ضخامت های صفحه کابینت در ایران است. این سایز، کوچکترین ضخامت تولیدی صفحه کابینت ام دی اف است. ضخامت دقیق این صفحات بیش از ۳۲ میلیمتر می باشد. این محصولات توسط کارخانه های ایرانی تولید شده و به صورت عمده و خرده به دست مشتریان می رسد.

کارخانه تولید صفحه کابینت

کارخانه برین چوب تولید کننده انواع صفحه کابینت با مغز ام دی اف و صفحات مغز پلی وود می باشد. این تولیدی بزرگ محصولات خود را در دو گروه ابعاد سفارشی و ابعاد استاندارد تولید می کند. ضخامت های استاندارد این محصولات ۵ و ۳ سانتی و ابعاد سفارشی ۶ سانتیمتر و بیشتر می باشند. مغز خام به کار رفته در تولید این محصولات از چند نوع ام دی اف ایرانی و خارجی می باشد. روکش اچ پی ال به کار رفته نیز از برند آرتاویل که از کیفیت درجه یک برخوردار می باشد است. پالتهای بسته بندی صفحه کابینت ۳ سانتی برین چوب شامل ۲۱ شاخه ام دی اف می باشد. بسته بندی اصولی محصولات باعث آسان تر شدن بارگیری و تخلیه بار و جلوگیری از آسیب رسیدن به محصولات می شود.

خرید عمده صفحه کابینت ۳ سانتی

برای تهیه صفحه کابینت به صورت عمده می توانید با شماره های بخش فروش کارخانه تماس بگیرید. فروش عمده صفحه کابینت ۳ سانتی از طریق بخش فروش به صورت مستقیم و با مناسب ترین قیمت صورت می گیرد. دریافت لیست قیمت و اطلاع شرایط تخفیف بر اساس حجم سفارش نیز از همین طریق امکان پذیر است. سفارشات شما پس از ثبت در بخش فروش در کوتاه ترین زمان تولید و ارسال خواهد شد.

تماس با ما


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا