صفحه کابینت

صفحه کابینت ام دی اف و اچ پی ال

صفحه کابینت مغز ام دی اف و روکش اچ پی ال

صفحه کابینت ام دی اف و اچ پی ال به علت قیمت مناسب، تنوع رنگ بندی، کیفیت بالا و ویژگی هایی از این دست در ایران بسیار پر فروش هستند.

نوشته های مشابه

صفحه کابینت دارای انواع مختلفی است. از انواع چوب و سنگ طبیعی، فرآورده های پی وی سی، سنگ های مصنوعی و غیره بعنوان رویه کانتر آشپزخانه استفاده می شود. صفحه کابینت ام دی اف با روکش اچ پی ال نیز یکی از صفحات بسیار پر استفاده در ایران است. این محصولات دارای چند ویژگی بسیار مهم از جمله قیمت مناسب، وزن سبک، روکش ضد آب، کیفیت بالا، تنوع رنگ و غیره است. صفحات ام دی اف و اچ پی ال با استفاده از مغز خام ام دی اف ایرانی و خارجی و روکش اچ پی ال ضد آب تولید می شوند.

صفحه کابینت برین چوب

کارخانه برین چوب تولید کننده انواع صفحه کابینت ام دی اف و پلی وود با روکش اچ پی ال می باشد. تولیدات این برند با استفاده از انواع متریال درجه یک ایرانی و خارجی صورت می گیرد. انواع ام دی اف خام آرین سینا، لیندا، پارس، پنل پلاس و غیره در تولید صفحه کابینت های این برند استفاده می شود. روکش های به کار رفته در ساخت صفحات کابینت برین چوب نیز از برند های آرتاویل و وایا می باشد. هر کدام از صفحات این برند به صورت مجزا دارای شناسنامه اصالت کالا و کد هگیری هستند. در صورت بروز هر گونه نارضایتی از کیفیت تولید محصولات می توانید با استفاده از این کدها نسبت به مرجوع کردن کالای خریداری شده اقدام نمایید.

برای خرید صفحه کابینت ام دی اف با روکش اچ پی ال برین چوب با قیمت مناسب و به صورت عمده و مستقیم می توانید با شماره های بخش فروش کارخانه تماس بگیرید. مشاوران فروش این بخش همه روزه از ساخت ۸ الی ۱۶ آماده پاسخگویی به سوالات شما در خصوص لیست قیمت محصولات هستند. سفارشات شما پس از ثبت در این بخش در کوتاه ترین زمان تولید و به نقاط مختلف کشور ارسال خواهد شد.

تماس با ما


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا