صفحه کابینت

صفحه کابینت پی وی سی

صفحه روی کابینت پی وی سی

صفحه کابینت پی وی سی دارای انواع مختلفی میباشد. معمولاً در بازار به صفحاتی که جنس مغزی آن در برابر نفوذ آب عایق اند صفحه PVC میگویند.

نوشته های مشابه

پی وی سی نوعی ترکیب پلاستیکی مقاوم در برابر آب است. مهمترین ویژگی این محصولات عایق بودن در برابر نفوذ آب می باشد. به همین دلیل از این ترکیبات برای کارهای ساختمانی استفاده زیادی می شود. تولید صفحه روی کابینت از جمله موارد مصرف این متریال در ساختمان منازل و غیره است. یکی از جنس های پی وی سی مقاوم و پرکاربرد به عنوان صفحه تاپس، صفحات پلی وود هستند. پلی وود ترکیبی از چوب و پلاستیک به صورت مهندسی شده و با ویژگی های مواد پی وی سی است. به دلیل سبک بودن و همچنین عایق بودن در برابر نفوذ رطوبت و داشتن ویژگی هایی از این قبیل از این مواد به عنوان صفحه روی کابینت استفاده زیادی می شود.

در سال های اخیر چندین کارخانه صفحه کابینت ام دی اف ساخت و عرضه صفحات تاپس با مغزی پلی وود را نیز انجام می دهند. با توجه با برخورداری از نکات بسیار مثبت عرضه این محصولات به بازار موفقیت آمیز بوده و با استقبال خوبی در بازار معاملات مواجه شده است. البته این نوع از صفحات یعنی نوع تولید شده با مغز پلی وود یکی از انواع مدلهای پی وی سی هستند. اما به دلیل بالا بودن میزان تولیدشان نسبت به نمونه های خارجی استفاده از آنها در کشور بیشتر از دیگر مدل ها می باشد.

صفحه پی وی سی برین چوب

کارخانه برین چوب انواع صفحه کابینت پی وی سی ضد آب را با استفاده از مغزی پلی وود و روکش آرتاویل تولید می کند. ورق خام استفاده شده و روکش مخصوص به کار رفته در تولید محصولات این برند هر دو از باکیفیت ترین نمونه های ایرانی و خارجی موجود در بازار میباشد. تولیدات این کارخانه علاوه بر برخورداری از کیفیت بالا، قیمت عرضه بسیار مناسبی نیز دارند. برای خرید عمده صفحه کابینت ام دی اف و PVC و اطلاع از لیست های قیمت جدید میتوانید با شماره های اعلام شده تماس بگیرید.

تماس با ما


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا