صفحه کابینت

جدیدترین صفحه کابینت

جدیدترین صفحه کابینت بازار

جدیدترین صفحه کابینت در چندین طرح تولید می شوند. انواع صفحه کابینت های طرح سنگ، طرح کورین و طرح چوب از جدیدترین طرحهای صفحه کابینت هستند.

نوشته های مشابه

صفحه کابینت بخش مهمی از دکوراسیون و تجهیزات آشپزخانه می باشد. این بخش باید چند فاکتور مهم و اساسی را داشته باشد. مهمترین مورد کیفیت و مقاومت بالا در برابر ضربه، تحمل وزن، مقاومت مقابل نفوذ آب و حرارت و غیره است. مورد بعدی ترکیب رنگی مناسب با ورق ام دی اف به کار رفته در کابینت و سایر بخش های دکوراسیون است. متریال انتخاب شده به عنوان صفحه کابینت باید شامل جدیدترین رنگ ها و مدلهای بازار باشد. قیمت مناسب نیز مورد بسیار مهم دیگری است که صفحه کابینت باید داشته باشد. یکی از جدیدترین و بهترین صفحه کابینت های موجود در ایران صفحات تولید شده با روکش اچ پی ال (HPL) است.

این محصولات با دو نوع مغزی خام تولید می شوند. نوع اول صفحات مغز ام دی اف میباشد. مغز خام ام دی اف در عین سبک بودن وزن تحمل بالایی در برابر وزن بالا و ضربه دارد. با استفاده از مغزی ام دی اف می توان انواع صفحه کابینت ها را با ابعاد متفاوت تولید کرد. نوع دیگر صفحه کابینت با روکش اچ پی ال نیز با مغز پلی وود تولید می شود. این نوع صفحات نیز از جدیدترین نمونه های موجود در بازار هستند. پلی وود ترکیبی از چوب و پلاستیک است. طبیعی است که استفاده از ترکیبات پلاستیک در این مواد مقاومت آنها را در برابر نفوذ آب بالا می برد.

خرید جدیدترین صفحه کابینت بازار

برین چوب عرضه کننده انواع صفحه کابینت مغز MDF و صفحات PLY WOOD در کشور است. محصولات برند برین چوب شامل جدیدترین رنگهای بازار مناسب برای استفاده در انواع سبک طراحی ساده، مدرن، کلاسیک و غیره می باشد. برین چوب صفحات کابینت خود را در ابعاد استاندارد و سفارشی، با استفاده از انواع متریال مرغوب و با کیفیت تولید می کند. سمپل رنگ بندی این محصولات شامل طرح های زیر است:

  • طرح چوب
  • طرح سنگ
  • گلکسی
  • ساده
  • فانتزی
  • طرح چرم
  • و غیره

هر کدام از این دسته بندی ها شامل انواع مدلهایی با شکلهای متنوع در رنگ بندی های گرم و سرد و خنثی برای هر نوع نیاز و سلیقه ای طراحی شده است. برای خرید جدیدترین صفحه کابینت و یا دریافت کاتالوگ رنگ بندی جدیدترین طرح های ۲۰۲۱ صفحه کابینت می توانید با شماره های بخش فروش مجموعه تماس بگیرید.

تماس با ما


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا