صفحه کابینت

ابعاد صفحه ام دی اف

ابعاد صفحه کابینت ام دی اف

ابعاد صفحه ام دی اف ایرانی که بعنوان صفحه کابینت استفاده می شود دارای دو سایز سفارشی و استاندارد می باشد.

نوشته های مشابه

صفحه روی کابینت در ایرا بیشتر از جنس ام دی اف تولید می شود. این محصولات دارای انواع مختلفی هستند. این صفحات را می توان از روی ویژگی های متعدد در گروه های مختلفی دسته بندی نمود. طرح و رنگ، سایز و ابعاد، جنس و متریال مواردی هستند که می توان از روی آن ها صفحات را در دسته بندی گوناگون گروه بندی کرد. صفحه ام دی اف دارای تنوع رنگی بسیار متنوعی است. این محصولات در سمپل برند هایی مانند برین چوب نزدیک ۸۰ طرح متنوع دارند. هر کدام از این طرح ها با چند نوع روکش مات، براق، متالیک، برجسته و غیره تولید می شوند.

ابعاد مختلف صفحه ام دی اف

صفحه ام دی اف از نظر ابعاد نیز دارای چند گروه مختلف است این محصولات دارای دو گروه اندازه سفارشی و استاندارد هستند.

ابعاد استاندارد: این ابعاد از صفحات در ایران بسیار پرفروش اند. ضخامت انها ۳ و ۵ سانتمتر می باشد. طول و عرض استاندارد نیز ۴۱۰ و ۶۰ سانتیمتر می باشد.

ابعاد سفارشی: ابعاد سفارشی صفحه بسته به سلیقه و نیاز مشتریان تولید می شود. قیمت این صفحات از نوع استاندارد بالاتر است. تعیین تیراژ حداقل و تعیین قیمت برای این نوع صفحات بسته به کارخانه تولید کننده دارد.

خرید صفحه ام دی اف

خرید انواع صفحه ام دی اف با جنس های مختلف مانند خام ام دی اف، مغز پلی وود و غیره از طریق تماس با شماره های اعلام شده در این بخش امکان پذیر است. مشاوران فروش این بخش همه روزه از ساعت ۸ الی ۱۶ آماده پاسخگویی به مشتریان کرامی هستند. تهیه این محصولات به قیمت عمده از بهترین برند با کیفیت ایرانی صورت می گیرد. لیست قیمت محصولات، سمپل رنگ بندی، شرایط اخذ نمایندگی فروش، زمان بندی ارسال کالا به سراسر کشور و اطلاعاتی از این دست از این طریق در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

تماس با ما


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا