صفحه کابینت

ارزانترین نوع صفحه کابینت

ارزانترین نوع صفحه کابینت بازار

ارزانترین نوع صفحه کابینت در بازار ایران صفحه مغز ام دی اف میباشد. این محصول با وجود نرخ ارزان، پرفروش ترین و بهترین صفحه بازار هستند.

نوشته های مشابه

صفحه کابینت ها دارای چندین نوع مختلف با قیمت های گوناگون می باشند. خریداران می توانند با توجه به نیاز و سلیقه خود اقدام به انتخاب از بین انواع مختلف این محصولات کنند. در صورتی که قصد انتخاب صفحه کابینت از بین دو نوع مشابه با برندهای متفاوت دارید، میزان کیفیت و مرغوبیت صفحات را با یکدیگر مقایسه کنید. برندهای مختلف ایرانی وجود دارند که انواع مختلف را با ارزانترین و بالاترین قیمت به تولید می رسانند. یکی از معروف ترین و مرغوب ترین صفحه کابینت ایرانی، نمونه های تولید شده توسط کارخانه برین چوب می باشد. این محصولات به لحاظ قیمت جزو ارزانترین های بازار و به لحاظ مرغوبیت از بهترین نمونه های موجود بازار هستند.

صفحات برند برین چوب با استفاده از مغز خام ام دی اف و روکش های اچ پی ال ساخته می شوند. صفحه کابینت مغز ام دی اف با وجود داشتن ویژگی های بسیار مفید و کاربردی یکی از ارزانترین مدل های مورد استفاده در ایران است. صفحات کابینت برین چوب در خطوط تولید مجهز به آخرین تکنولوژی روز دنیا تولید می شوند. متریال به کار رفته در ساخت این محصولات از کیفیت بسیار بالایی برخوردارند. می توان گفت که تولیدات برین چوب در مقایسه یا نمونه های مشابه به لحاظ کیفیت، جزو ارزانترین نمونه های بازار است. این مرکز نوع دیگری را با مغزی پلی وود نیز تولید می کند. صفحه کابینت با مغزی پلی وود ویژگی های مقاومتی و ساختاری مشابهی با نوع ام دی اف دارد.

تفاوت صفحه پلی وود و ام دی اف

اصلی ترین تفاوت این دو محصول همانطور که گفته شد مغزی به کار رفته در ساخت آن ها می باشد. البته این تفاوت باعث تاثیر بر روی قیمت تمام شده صفحات نیز می شود. نوع پلی وود نسبت به نوع تولید شده با خام ام دی اف قیمت بالاتری دارد. تعیین قیمت تمام شده هر دو مدل این صفحه کابینت ها به چندین عامل مانند ابعاد، مواد استفاده شده در ساخت، تیراژ سفارش و غیره بستگی دارد. برای اطلاع از نرخ فروش این محصولات و دریافت سایر اطلاعات می توانید با شماره های بخش فروش تماس بگیرید.

تماس با ما


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا