صفحه کابینت

قیمت صفحه کابینت ۳ سانتی ام دی اف

قیمت صفحه کابینت ۳ سانتی ام دی اف برند برین چوب اعلام سد. برای اطلاع از قیمت صفحه کابینت مغز ایرانی و خارجی ۳ سانتی تماس بگیرید.

نوشته های مشابه

یکی از پر استفاده ترین ابعاد صفحه کابینت مغز ام دی اف صفحات ۳ سانتی می باشند. این سایز از صفحات کوچکترین ضخامت صفحات مغز MDF هستند. صفحه کابینت ۵ سانتی با انواع مدلهای یک لب گرد، دو لب گرد، طول و عرض سفارشی، طول و عرض استاندارد و غیره تولید می شود. قیمت هر کدام از این مدلها با یکدیگر تفاوت دارد. به غیر از این موارد نوع مغز خام به کار رفته در تولید صفحات، اصلی ترین نقش را در تعیین قیمت فروش صفحه کابینت ۳ سانتی دارد. با به کارگیر نوع خارجی ورق ام دی اف قیمت نهیی صفحات بالاتر می رود.

خرید مستقیم صفحه کابینت ام دی اف

کارخانه برین چوب تولید کننده انواع صفحه کابینت با ابعاد و مدلهای متنوع می باشد. تولیدات این برند در حال حاضر در شهرهای مختلف کشور به فروش می رسند. صادرات این محصولات بعنوان صفحات درجه ۱ با قیمت مناسب به کشورهای همجوار مانند عراق صورت می گیرد. برین چوب محصولات خود را به صورت عمده، مستقیماً به مشتریان عرضه می کند. انواع صفحه کابینت ۳ سانتی با مغز ام دی اف آرین سینا، پارس، لیندا و غیره و مغز های خارجی مختلف با مناسب ترین قیمت به فروش می رسد.

خرید مستقیم این محصولات به صورت عمده است. برای ثبت سفارش خرید و اطلاع از شرایط دریافت تخفیف ویژه بر اساس حجم سفارش می توانید با شماره های بخش فروش مجموعه تماس بگیرید. اطلاعات بیشتر درباره زمان بندی ارسال بار، لیست قیمت بر اساس ابعاد، نوع مغزی و حجم سفارش و غیره از این طریق در اختیار شما قرار خواهد گرفت. ساعت پاسخگویی بخش فروش مجموعه از ساعت ۸ الی ۱۶ می باشد. همچنین شما می توانید حجم سفارش و اطلاعات تماس خود را از به شماره های واتساپ بخش فروش ارسال کنید تا لیست قیمت در اسرع وقت برای شما ارسال شود.

تماس با ما


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا