صفحه کابینت

قیمت صفحه کابینت چند است؟

قیمت صفحه کابینت ضدآب چند است؟

قیمت صفحه کابینت چند است؟ در بین مدلهای مختلف صفحه کابینت، قیمت صفحه کابینت MDF ضد آب، مناسب ترین نرخ در بازار ایران است.

نوشته های مشابه

صفحه کابینت یکی از متریال اصلی تولید کابینت آشپزخانه است. از این صفحات بعنوان رویی اوپن، میز کار، میز رویی جزیره آشپزخانه و کانتر استفاده می کنند. نوع جنس صفحه کابینت باید مقاوم باشد. به دلیل نوع استفاده و محل به کارگیری این محصولات، ضد آب بودن از اصلی ترین ویژگیهای مورد نیاز است. همچنین صفحات کابینت ممکن است در معرض حرارت، رطوبت و تحت فشار وزن بالا قرار بگیرند. صفحه کابینت ام دی اف یکی از بهترین متریال های مورد استفاده در کشور است. این صفحات را با استفاده از روکش اچ پی ال و مغز ام دی اف خام تولید می کنند. به کارگیری این مواد در تولید سبب ایجاد چند ویژگی در این محصولات شده است.

مورد اول سبکی وزن است که به علت به کارگیر ام دی اف خام در محصولات می باشد. ویژگی مثبت بعدی امکان تحمل وزن بالاست که این مورد نیز به علت مقاومت مغز ام دی اف خام است. نکته بعدی ضد آب بودن صفحات است. ورق اچ پی ال به کار رفته بعنوان روکش ضد آب و ضد حرارت می می باشد. همچنین HPL تنوع طرح و رنگ بسیاری دارد. این گزینه باعث می شود که تولید صفحات در انواع طرح های ساده، طرح چوب، طرح سنگ، شنی، طرح کورین و غیره صورت بگیرد. قیمت فروش این محصولات نیز بسیار مناسب می باشد. متریال استفاده شده در ساخت این نوع صفحه کابینت در چند کارخانه ایرانی تولید می شوند. به همین دلیل قیمت فروش این محصولات بسیار مناسب تر از سایر نمونه ها می باشد.

قیمت صفحه کابینت چند است؟

قیمت مناسب صفحه کابینت ام دی اف اصلی ترین ویژگی این محصولات می باشد. تعیین نرخ فروش این محصولات به چند فاکتور بستگی دارد. مغز خام به کار رفته در تولید اصلی ترین تعیین کننده قیمت می باشد. صفحات تولید شده با مغز خام خارجی با نرخ بالاتری از سایر نمونه ها به فروش می رسند. در بین برند های ام دی اف ایرانی نیز چندین نمونه با قیمت فروش متفاوت وجود دارد. نوع لبه (یک لب یا دو لب بودن)، ابعاد صفحه کابینت و غیره نیز از موارد دیگری هستند که بر قیمت فروش این محصولات تاثیر می گذارند.

برای اطلاع از قیمت هر نوع و هر مدل از صفحات مغز ام دی اف می توانید از دو طریق ارسال پیام از طریق پیامرسان واتساپ و یا تماس تلفنی با بخش فروش کارخانه اقدام نمایید. مشاوران فروش این بخش اطلاعات مورد نیاز درباره مدلهای مختلف صفحه کابینت و قیمت دقیق بر حسب ابعاد، جنس و حجم سفارش را به اطلاع خواهند رساند.

تماس با ما


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا