صفحه کابینت

قیمت صفحه کابینت درجه یک

قیمت صفحه کابینت درجه یک مغز ایرانی و خارجی از طریق تماس با مرکز فروش صفحه کابینت برین چوب امکان پذیر است.

نوشته های مشابه

صفحه کابینت ام دی اف با استفاده از روکش اچ پی ال مخصوص و مغز ام دی اف تولید می شود. برای عرضه صفحه کابینت درجه یک باید از متریال با کیفیت بالا استفاده کرد. در حال حاضر بهترین روکش اچ پی ال مخصوص صفحه کابینت در کشور تولید می شود. مغز ام دی اف خام تولید شده در کشور نیز دارای چندین برند مختلف و کیفیت های گوناگون است. در صورت استفاده از هر کدام از این برند ها با کیفیت های متفاوت ممکن است قیمت فروش صفحه کابینت تغییر کند. قیمت صفحه کابینت درجه یک تولید شده با مواد اولیه مرغوب تر بالاتر است.

کارخانه برین چوب تولید کننده انواع صفحه کابینت ام دی اف، پلی وود، ورق ام دی اف ۳ میل و غیره در کشور می باشد. تولیدات این برند از نظر مرغوبیت جزو نمونه های درجه ۱ کشور محسوب می شوندو از انواع متریال ایرانی برای ساخت صفحات برین چوب استفاده می شود. قیمت فروش این محصولات در مقایسه با کیفیت درجه یک آن ها بسیار مناسب می باشد. این شرکت صفحات خود را در ابعاد مختلف استاندارد و سفارشی تولید می کنند. صفحه کابینت استاندارد با ضخامت ۳ و ۵ سانتیمتر، طول ۴۱۰ و عرض ۶۰ سانتیمتری تولید می شود. ابعاد سفارشی صفحه کابینت نیز ضخامت ۷، طول ۳۶۶ و بالاتر و عرض ۶۵ تا ۱۲۰ است. قیمت هر کدام از این ابعاد و اندازه ها ممکن است تفاوت داشته باشد.

خرید و اطلاع از قیمت صفحه کابینت

به دلیل تغییرات قیمت و همچنین تفاوت قیمت بر اساس ابعاد، جنس مغزی، نوع روکش و مواردی از این دست اعلام قیمت به صورت دقیق در سایت امکان پذیر نیست. شما برای خرید صفحه کابینت این برند و یا اطلاع از قیمت محصولات می توانید با شماره های اعلام شده در سایت تماس بگیرید. قیمت انواع صفحه کابینت درجه یک ایرانی تولید شده با مغز آرین سینا، لیندا، پارس، وینا و انواع صفحه با مغز خارجی در قالب لیست کامل در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

تماس با ما


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا