ام دی اف 3 میل

ورق ام دی اف ۳ میل برین چوب

ورق ام دی اف 3 میل برین چوب اردبیل

ورق ام دی اف ۳ میل برین چوب با کیفیت ترین ورق ۳ میل موجود در کشور است. ۳ میل پرینتی سفید برین چوب مغز ایرانی و خارجی با مناسب ترین قیمت به فروش می رسد.

نوشته های مشابه

ام دی اف ۳ میل یکی از سایزهای مورد استفاده و پرفروش ورقهای ام دی اف در ایران می باشد. این محصولات در بخشهایی از ساخت کابینت و شلف و کمد و غیره به کار می رود. همچنین از ورق ام دی اف ۳ میل برای ساخت لوازم تزئینی، تابلوهای حکاکی شده با لیزر و غیره استفاده می شود. این محصولات توسط چندین کارخانه مختلف ایرانی تولید می شوند. عرضه این محصولات توسط برندهای ایرانی با درجه کیفی و قیمت های متفاوت صورت می گیرد.

کارخانه برین چوب اردبیل

برین چوب یکی از بزرگترین تولید کنندگان انواع فرآورده های ام دی اف در کشور است. ورق ام دی اف ۳ میل با برند برین چوب یکی از تولیدات این کارخانه بزرگ می باشد. تولیدات این برند از کیفیت بسیار بالا و قیمت بسیار مناسبی برخوردار هستند. استفاده از مواد خام و اولیه با کیفیت سبب شده است تا تولیدات برین چوب از نظر کیفی در کشور کم نظیر باشد. ساخت ورق ام دی اف برین چوب با استفاده از چندین نوع مغز خام ایرانی و خارجی (بسته به سفارش مشتری) صورت می گیرد. رنگ روکش و لایه UV به کار رفته در ام دی اف ۳ میل برین چوب نیز بسیار مرغوب و از نمونه های درجه ۱ بازار می باشد.

نکته مثبت دیگری که ام دی اف ۳ میل برین چوب را از نمونه های موجود در بازار متمایز می کند قیمت عرضه بسیار مناسب در عین با کیفیت بودن است. برین چوب محصولات خود را به صورت عمده و مستقیم به دست مشتریان می رساند. عرضه تولیدات این برند از طریق نمایندگی پخش رسمی در شهرهای مختلف نیز به قیمت فروش مستقیم صورت می گیرد. برای خرید ورق ام دی اف ۳ میل برین چوب و یا اطلاع از قیمت ها می توانید با شماره های بخش فروش مجموعه تماس بگیرید.

تماس با ما


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا