صفحه کابینت

تولید صفحه کابینت ۵ و ۷ سانتی

یکی از ویژگی های مثبت صفحه کابینت تولید شده با مغز ام دی اف امکان تولید در ابعاد و اندازه های مختلف است. صفحه کابینت ام دی اف را می توان در انواع سایزهای سفارشی و استاندارد تولید کرد. برای ارائه بهتر این توضیحات مشخصات کامل صفحه کابینت های ابعاد سفارشی و استاندارد به صورت کامل نوشته شده است.

نوشته های مشابه

صفحه کابینت ابعاد استاندارد: صفحه کابینت سایز استاندارد به صفحاتی گفته می شود که با ابعاد معمول و استاندارد به کار رفته در تولیدات ایرانی استفاده می شود. ضخامت ۳ و ۵ سانت، طول ۴۱۰ سانت و عرض ۶۰ سانت ابعاد صفحات با سایز استاندارد می باشد. این ابعاد با ضخامت ۶۰ سانت به صورت عمومی در ساخت کابینت و کانتر در ایران به کار می رود.

صفحه کابینت سایز سفارشی: این صفحات همانطور که از نام آنها نیز مشخص است به صورت معمول تولید نمیشوند و ساخت آن ها در صورت ثبت سفارش از سوی خریداران صورت می گیرد. ابعاد این محصولات متغیر است. معمولا ضخامت ۷ سانت ضخامت ابعاد سفارشی این محصولات است. عرض ۶۵ تا ۱۲۰، طول ۳۶۶ به بالا نیز مشخصات دیگر صفحات با ابعاد سفارشی هستند.

صفحه کابینت ۵ و ۷ سانتی صفحه کابینت هایی با ضخامت بالا هستند. استفاده از صفحات ضخامت ۵ و ۷ سانتی در سالهای اخیر طرفداران بیشتری پیدا کرده است.

سفارش تولید صفحه کابینت ۵ و ۷ سانتی

برای خرید و ثبت سفارش تولید صفحه کابینت ۵ و ۷ سانتی می توانید با شماره های اعلام شده در سایت تماس بگیرید. ثبت سفارش خرید در این مرکز برای ابعاد سفارشی در طول و عرض و طرح های متنوع امکان پذیر است. قیمت این محصولات بسیار مناسب بوده و تیراژ حداقلی نیز استاندارد می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاوران فروش مجموعه تماس بگیرید.

تماس با ما


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا